July 27, 2009

Si manja bucuk saya

ini lah manja muchuk saya yg dah makin besar.
sekejapan je dah 5bln ++ ..
ekekekek sekejapan la sbb bukan aku yg jaga
bukan aku yg berjaga mlm
miahahahhaaa
sungguh sedap di gomol²
di gigit²
pantang dia buka mata jeeee , semua dah ready serbu
tp kalau dia nangis jekkk , semua pakat lari
bengkek je akak aku hahahaha
see , anna iman yg kegembiraan sampai sepet mata :-P



x de idea nak apdet.

12 komen uolls ::

eiza in the house.. said...

salam kak..
alahi comelnya dia..tang mata, idung n mulut..cute sgt..nak cubit2 jo raso..hehe

JiEjAh_DeEn said...

ahahahah mau cubit kalu. sendiri pujuk kalau dia nangis..
minah ni menja keledek sket ekkeke

ME said...

comelnyaaaaaaaaa baby

eddie dewanaga said...

budak2 besar ni bau diorang memang sedap....


tapi kalau dah jadik mak orang, bau diorang ada bacin sikit.. kan Jah kann...!!!!


Oops! ...larikkk!!!!

JiEjAh_DeEn said...

me
hehehehe bebudak mmg comey ..

eddie
haipppppppppp mummy adam still bau bebi tau sbb share bedak ngan adam hahahaha

coklat panas said...

eh anak baru ka?

JiEjAh_DeEn said...

coklat
hahahahaha yer anak baru :-P

eynda said...

Sungguh la comel...tengok body dia tu....geremmmm.....

eimma"s said...

amoihhh..someinyeeeeeeee

JiEjAh_DeEn said...

eynda / eimma
budak² semua tomei :D :D

Mrs Shaka said...

Comelllllllll!!!gebuuu! nak picit pipi tu rasanya

JiEjAh_DeEn said...

mrs shaka
pelan² bikin satu bebi tawwww hahaha :D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers