July 17, 2009

Ayam tergolek bakar

(incik google punya)

semalam sebelum ambik adam singgah dulu beli ayam golek bakar.
seken time beli.
kat mana ?
depan KPJ selangor sek 20.
sekor RM13.00
agak murah la kot tp ayamnya kecik jeee.
nak beli setengah ekor segan plak
dlm hati dok ting tong pikir ade ke org jual separuh hahaha
nak tya malu lak
aku kan sejak azali pemalu.
sudahnya mmg x abes laaa.
x per , aku dah siap² dok asing lam tipuware.
hari ni leh sambung mkn.
buat nasik goreng ayam pun sodap.
sos dia marbelessssss.
lokong x minat sgt even dia suka ayam
mmppp dia x suka meratah sebenarnya
adam suka sbb x pedas kan?
mlm² pun request lagik
layankan ajekkk
:))


turun 1kg setelah diet tipu² seminggu :P

11 komen uolls ::

SyaNa said...

aiyyooo seksi nye ayam cik google tu

JiEjAh_DeEn said...

syana
hahahahah seksi & sedap miahahahaha

eddie dewanaga said...

Jah, gua penah makan ayam bakar sekor beb... masa tu bulan posa, time buka dah dekat, gua pegi Giant, beli ayam bakar sekor, pastu beli jus oren satu kotak besau...

time berbuka gua relax makan bahagian kepak je...

lepas terawih... gua balun semua tinggal tulang aje, bila ingat2 balik, dah macam musang pun ye jugak gua ni.

eynda said...

Eynda suka ayat las sekali yg kaler biru tecit tu hehe....

mamarempit said...

tk yh diet² la....

JiEjAh_DeEn said...

eddie
vavavavaaaaaaa itu mcm bela antu raya tuh hahahahah
kokak ayam sekor sorang² :P

JiEjAh_DeEn said...

eynda
hehehehe malu laaaa..
nanti kalau terjumpa eynda mesti ckp ..lorrrrrr demuk laaagiii hahaha


mama
alaaaaa kulaan .. x sporting laa.
bg la kulaan ni merasa nak kurus haha :P

ai said...

sama lak menu kau ngan aku smalam..sedappppppppp

ZARA 札拉 said...

ayam tu bogel~

hehehe~

lapor~

Jiejah said...

heh heh heh tak bleh terima la ayat diet tipu2 tu..camne la rupe diet tipu2 tu ek kihkihkihkih

JiEjAh_DeEn said...

ai
tu la , sama menu kehhhh

zara
seksi kahhh :P

jiejah kembarku
alaaaa diet tipu²..elehhh mcm x biasa buat miahahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers