December 2, 2009

Saya memang membosankan kalau itu yg korang fikirkan ..


saya rasa saya diserang sindrom kebosanan
bosan dengan rutin saya setiap hari
barangkali juga saya bosan sbb bekerja ditempat sama bertahun-tahun
bosan sbb buat keje yg sama
facing masalah yg sama
hadap muka-muka yg sama - (yeeee tipu , kadang2 x sama ;-P )
bosan dengan karenah bos yg sama
bosan sbb dibebani kerja² berat bila bos bersuka ria di ober de sea
setahun sekali dua x mengapa
tp setahun 10x terbang menghilang apa hal pulak kan??
bkn mempersoalkan
masalahnya kalau dia x ada , bkn senang nak buat keputusan on behalf
masalah yg paling haru tandatangan saya ni tak laku kalau nak sign cheque !!!
-
-
barangkali saya juga bosan dirumah
(ini entry mmg sgt membosankan)
bosan sbb asyik buat rutin yg sama
saya dah malas nak komplen² pada incik tan
saya dah selalu cakap saya bosan , nanti dia ingat saya bosan pada dia pulak ;-P
saya perlu bercuti kesuatu tempat tp cuti saya sudah habis
saya bkn terkurung ok , saya bebas kemana saja yg saya suka
saya boleh saja suruh incik tan bawa saya kemana-mana
tp saya tetap bosan
saya juga boleh pergi kemana saya suka tanpa incik tan
juga sudah selalu saya buat
setiap minggu saya akan keluar barjimba-jimba dengan incik adam tanpa incik tan
jadinya saya pun x tau apa yg membuat saya bosan
kerana hormon kahh???
asyik nak salahkan hormon kan saya ni
sungguh x bersyukur ..
-
-
ok la, saya pun dah bosan nak meluahkan perasaan
saya tau korang lagi bosan sbb x ada unsur ilmiah disini
mmmppp saya nak google resepi untuk masak tulang lombu
saya x mau sup tulang
nak cari idea lain
ada sesiapa ada resepi tulang selain sup tulang ???
tolong le saya yer :-D



6 komen uolls ::

ArPeGGiOS said...

boleh tumpang sekaki tak kak. bosan gak nih

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe...

masak kari bleh tak?

tak syok la kak~

masak sup gak sedap~

err..tak pun rebus, amik air dia wat mi bandung ke~ pergh!!! terangkat woo~

Beautiful Disaster said...

bosan betul kau harini. sabar yer.

xAmU said...

haha..patut lah tnya bila nak bawa dtng jepun..bosan rupe nyer..hehe..
ha,aku baru pas masak nasi ayam ni kak..buat r nasi ayam..hehe

JiEjAh_DeEn said...

miza
meh ler tumpang sekaki dua tp bawak sekali duit yg sekelepuk tuh hehehehe


zara
mee bandung pun sodap ehhh ??

JiEjAh_DeEn said...

ryn
sabar la ni ..pinjam ryan , nak buat gomol² hehehe


xamu
apesal susah sgt nak sebut nama kamu ???
bila nak bawak akak g jepun hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers