December 30, 2009

Kalau dah kenyang boleh singgah :-))

Kalau dah kenyang leh la masuk sini
meh tgk gmbr mknan .
Gara² teruja tgk eynda mkn laksa curry , hari ni saya lepak
sorang² kat TCRS dlm Giant .
mmmppppppp mmg kene kat tekak ni tp bapokkkk byk
kompom x abes la kan huhuhu
pastu saya order 3layer tea kuching
kononnya femes kat kuching jekkk , sedapppp!!!
-
-
sy godek² , saya rasa² then saya rasa tau mcmmana nak buat
dia guna gula hitam yg buat cendol tu ,pastu pati teh & susu segar
sedapppppppp..leh cuba buat kot heheheh




7 komen uolls ::

A.I said...

sib bek aku baru lps makan ;P

hajarus said...

ala tp hjr tengah lapo... tp nak gak singgah sini...

mai ai memang kebuluran hajar dibuatnyer ni... huhuhu... nak... jugakkk... nak jugaaakkk.....

eynda said...

Rugi tak try air tu hari tu...pi order jus sour plum macam biasa...

JiEjAh_DeEn said...

ai
hahahaha nasib baik kenyang ehhh???

JiEjAh_DeEn said...

hajar
jauhhhhhhhh ni akak nak pos , cicir karang :-))

JiEjAh_DeEn said...

eynda
saya tgk air ni terus kecur air liur ..peminta tegar teh katakan.
walaupun selalu avoid ais tp godaan 3layer tu x leh tahan laaa.sedap sgt , nanti eynda leh cuba :-D

afiq said...

astaga.. nmpak sngat dilisyes!

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers