December 4, 2009

Ntah hapa hapa punya berat

eeemppppp malas nak cakap sebenarnya tp kalau x cakap saya sakit hati memendam.
saya gain 1kg - demmmmmmmmmm it !!!
padan muka saya , langsung x agak² nak makan tu
belasah jek nasik sehari 2-3 kali ..ya ampunnn ,mmg saya kemaruk nasi sesangat.
kene buat azam baru semula , saya bg 2hr lagi untuk diri saya melantak
(wahhh siap bg 2hr tu , mmg x insaffff)
hari isnin insyaallah akan dimulakan diet or puasa sunat .
mmg kene kawal cepat napsu ni , makin dibiar makin menjadi barah
lagi satu kalau berat saya ni menjejak jek angka 6 , sure susah nak turun nanti
sekarang ni angka hujung² 5 huwaaaaaaaaaaaaa .. ;-(

saya azam ni
azam sungguh²
kain baju kurung yg dipakai hari ni dah ketat egegegege .



6 komen uolls ::

ArPeGGiOS said...

lenkali akak masak best best bagi saya makan. akak cuma ambik bau jer.

LORD ZARA 札拉 said...

aku memang benci mesin penimbang~

tak pernah turun~

eddie dewanaga said...

u don't have to push harder about this matter, beb...

relax ah... puasa sunat, ok!



*gua suka header baru ni, nice!!

eynda said...

Dah lama tak naik atas penimbang....2 minggu tadak sesi kat LWM huhu...tak tau berat brape sekarang :-p

Tika said...

aku sampai fade up naik penimbang...naik 3-4kg...turun balik 3-4kg...gitulah sentiasa hehe.

strawberi said...

caiyok jiejah..diet elok2..go..go..go

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers