January 8, 2009

Siapa Kita? Part II

ahhahahaha aku sambung balik ,

3~ Golongan ketiga
ialah mereka yg sedang² saja (aku pasan dok dlm ni lah)
kerjaya ~ sedang² tahap kuli² ajek
asset ~ sedang² x capai tahap juta² ria
saving ~ pun sedang² jugak .
kononnya mereka ini mengukur baju dibadan sendiri .
aper giler ukur kat badan org lain kan ??? hahahhaah terasa ? lantokkkk !

4~ Golongan keempat
ialah mereka yg sekejap ada,sekejap tak ada.
muahahahaha golongan ni plak terbahagi kepada 2 ,
a) mereka yg luaran nmpk gah , kerjaya bagus , kedudukan konon bagus tp hujung bulan korek lubang , awal bulan timbus lubang .. paham kah ?
ini org yg ukur baju di badan org lain.
sendiri size XL , tp pakai size S .. haruslahhhhhh koyak rabakkan ?
atterrrrrrrrrrr sendiri mau ingat !
hempuk kang ggrrrrggrgrrrrr
b) mereka adalah yg mmg pendapatan shukup² mkn.
bukan sebab tamak haloba , bukan sebab membazir .
maknanya tanggungan hidup diorg lebih sikit dr org lain.
moga² mereka bleh terus survive .

5~ Golongan kelima
ialah mereka yg miskin a.k.a papa kedana .
salah x kalau aku kata kebanyakkan mereka ini seolah² di warisi.
seolah² terkena sumpahan mahsuri tuk 7 keturunan.
mereka sgt susah nak memecahkan tembok kemiskinan.
contoh paling ketara , sila lihat Bersamamu yg sekarang agak spastik.
mcm lakonan semula ajek .. ampehhhhhhhhh.
upppppppssss keluar topik .
golongan ni harus di bantu , hello incik² YB ~mana janjimu ?
yappadaaaaaaaa ..boleh bla .


errkkkkkkkk sebenarnya mlm td aku byk idea ,
tp tetiba lak ketandusan .
so , ini ajek la entry haku kali ni .

agaknya korang dok dlm golongan mana ?
nomot 1 ? silalah derma barang sejuta dua pada aku hahahahahhaaa ..

4 komen uolls ::

eiza in the house.. said...

tak tau eiza dimana..mcm tak der dlm senarai akak tu ..huhu

eddie dewanaga said...

gua nak jadi mcm golongan ke 2, tapi buat masa ni, gua tergolong hingga bergulung2 di kategori 4.a.

jiejah said...

eiza
tadak ??? ayokkkkkkkkkk termiss golongan kaaaa?
hahahaha


eddie
bergulung² ?
jgn sampai lupa kuar dr gulungan sudah hhahaahha

superior said...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!
runescape powerleveling

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers