January 15, 2009

Membeli & membelah

semalam masa gi bayar EPF sempat rembat selai baju ,
dress hitam .. ehhh dress ker haaaa?
blouse kot ?
watever laaaaahhhhh
size 36 , ishhhhhh mcm kenit sgt ..kalau ikutkan 36 ni size S kan ?
tp bila dok acu²kan kan badan mcm muat muahahahaha perasan selim ,
nekad beli , ckp ngan adik salesgurl tu ..kalau x muat akak pulang ehh?
dia angguk jekkk hehehehe dlm hati ngutuk aku kot ,
badan mcm bear ada hati nak pakai size 36 cissssssssss..

sampai rumah dgn gelojohnya aku cuba test pakai
ececececehececehhhh muatttttttt la pulokkkkkkkkkkk.
untuk perhatian :~ bukan sbb aku selim tau , tp baju tu mmg besar hahahaha.

so, hari ni aku merayap gi giant
gi skodeng² tudung ala² bibik or lebey femes sekarang org kata
tudung eikin .. cetttttttttt ingat eikin sorang yg pakai tudung????
ni yg nak marah niiiiiiiiiiiii ....
mentang² fofular , dan² org bg nama tudung eikin ..podahhhhhhhhh!!!
wahhhhhhhh dengki nmpk pada eikin kah! kah! kah!

berbalik pada cerita nak beli tudung .
ehehehehhhhhhh sebelum tu kami masuk kedai kasut
(kami tu ialah aku & memey)
aku yg nak plan nak beli kasut tp memey yg beli untuk hali laya cina
wahhhhhhhhhhh amoi , lu sudah pandai mau pakai heel kaaaa??
selama ini lu pakai sport shoe saja looooooooorrrrr
mau lawan tokeh ka ? ;)

eeehhhhhh berbalik berita tudung , sbb aku x jd beli kasut.
size 4 tadak la ..
ehhhhhhh aku shukup heran la
dulu² aku pakai kasut size 5 , tp sekarang size 4
apekah yg terjadi??
kaki aku mengecil or size kasut membesar ??
sila jawap wahai tokeh kasut !!!

debussssssssshhhhh !!!! kata nak citer pasai tudung ..
hahahahahha bengap tul aku ni ,
akhirnya setelah pusing² satu giant ,
ehhhh bkn dlm giant tauuuu ,
kat ruang legar tu ajekkk
kat stall kecik² tu ..elehhhhhhhhh x kan korang x tau ..
puas aku cari yg aku berkenan
bila dah putuskan nak balik ajek
leh pulak ternmpk kat stall yg depan pintu keluar tuhhh
hahahaha cepattttttttt rembat satuuuuuuu
rege RM 29.00 , goda² akak tu pun cuma dapat RM27.00
jadikkkkkkkk laaaaaa.

nanti esok kalau jd aku pakai tudung tuh
siap aku jaja lagik muka ku disini
tungguuuuuuuuuuuuuuuu...........

chau

3 komen uolls ::

SyaNa said...

sume da terjebak ngan tudung ber"atap" ni ye..
sile jaja muke sdiri..hehee

Izza - Jiejah said...

syana
hahahaha jaja jgn x jaja eheheh.

ehhhh .. saya x leh masuk blog awak la , camner ekkk ?

eiza in the house.. said...

best ker pkai tudung tu kak?
cmne la rasenya yerk...hehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers