January 2, 2009

Menjelang Tahun Baru

Hari Rabu 31/12/2008
saja gatal kaki ajak lokong keluar jalan.
biasanya menjelang thn baru gini kompom kami melepak kat rumah anak banak.
malas sungguh nak outing ...
tp keluar pun takat gi giant ~ aperrrrrrrr kelasssssss?
hahhahahaha x kisah laaaaaa.
adam menggedik lam troli buyuk giant.
tukar la troli baru wahai incik tokeh giant.
itu roda pun sudah mereng , jenuh kami menolak okey !!!
troli tesco sangat mesra pengguna tauuuuuuu ....
adam n dedi tgh memilih minuman berkhasiat.
berkhasiat ??? apekah ????
gedik² adam nak yoco , dedi suh ambik nutrigent ajek sbb murah kah kah kah!
lantak la korang nak gaduh pun ...
tp last² dedi adalah pengalah !!!!
huhhhhhhhhhhhhh meriah siottttttttt nengok limau² ini .
x nyabar plak aku nak beraya tahun ini.
lokong semalam dah pesan tahun ni aku kene masak ..
oye oye .. aku suka jekkkk sbb semua mknan vege kan ??
lagi pulak , aku masak lebey sedap dr MIL masak .. durhaka punya menantu hahahaha.
sebelum balik layan adam main duluk.
lama gak dia main sampai naik penat buntut aku duduk menunggu
sesambil membelasah jambu batu ..
sekian cerita hujung tahun ..
balik giant kami membuta ... tidak la tahu bilakah 2008 bertukar 2009.
:))

5 komen uolls ::

Aidahs said...

troli giant memang hadap okey bila nak bawak.. aku rasa nak mencarut je bila dah satu giant aku tawaf dengan barang yg banyak.. tetiba rodanya siksa nak mengelenyar tau pusing sana.. pusing sini... ekekekkekee

jiejah said...

kah kah kah! mmg bangang incik tokeh giant , mkn gaji buto kot ..or buat² buto terhadap troli mereka ... :0

eddie dewanaga said...

lu punya MiL chinese ye...??

fashion jewelry said...

can u leave ur phone number to me???

materials said...

mulberry purse
mulberry purses
discount mulberry
chloe bag
chloe paddington

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers