January 19, 2009

After 4years

ahahaha poyo jek kan ?
apa yg after 4 years ?
adalah sibudak kenit itew ..

finally aku berjaya memujuk rayu dia supaya gunting rambut di kedai.
rimas giler aku tgk rmbut dia yg panjang mengurai tuh ,
kadang jenuh gak nak menjwap yg anakandaku itew adalah boy.
tp lepas potong rasa mcm huhuhuhuhu hilang 'sweet' gitu.
dah nmpk matured sgt plak ..
nmpk budak 5thn padahal baru nak masuk 4thn.


bila anak nmpk besar , for sure mummy dia otomatik nmpk tuo
hahahaha gilossss.
so , setelah berjaya pujuk dia potong rambut maka adalah
acara merembat @ mengepau duit dedi ..
jommmmm mkn besaq ekekekeke

Sila tgk muka yg kene pau tgh kira duit keh keh keh

2 komen uolls ::

naz ilyn said...

salam...

kekadang tak sedar bertapa pantas masa berlalu... bila anak dah meningkat besar baru lah perasan bahawa usia seiring dengan masa

kekadang rasa terharu... bila anak dah semakin membesar terasa dia semakin jauh dengan kita

masa kecil dia kita dukung peluk dan cium bila besar segala galanya kian berlalu pergi tak boleh buat dia macam budak kecil lagi

jiejah d'blogger said...

naz
betul tuh , bau depa pun dah x sama mcm masa bebi ..
cabaran pun dah berbeza hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers