January 2, 2009

Rumah Baru Ct

ahahahahah tajuk tu aku dedicate to ct .. eerrrkkkk dia x baca kot belog aku ini.
x per , karang bila dia start keje aku suh dia baca.
dia baru pindah dlm 2-3month ,
sungguh cantek rumah dia.
full reno dr owner lama .... i likeeeeeeeeeeeee .
bangan itu bagussssssss!
tp segan nak snap poyo yo yo ooo rumah dia neh :)
di atas ialah bilik bibik nya yg telah adam gembar gemburkan dgn jayanya..
aterrrrrrrrrrrrrrr anakanda aku la katakan .. sungguh² melasak u .
redha ajek la aku sesambil mengkontrol diri dr mama tarzan.
di atas adalah besan ku sedang melayan aina .
hahahahaha sungguh kontrol ayu & behave
hahahahahahaha guleng guleng guleng sampai puchong ..
cabutttttttttttttttttttt.
itu adalah anak ct , ajmal yg tersangat behave . doploh kali behave dr adam.
like mader like son kegeboosan nya .
itu adalah sang suami² yg sedang berangan nak make up rumah mcm rumah ct.

anak² layan main dan main dan main . dah namanya kanak².
mak² layan mkn dan sembang .

8 komen uolls ::

faqiha said...

cumil la baby tu:)

jiejah said...

yer sangat cumil dan tembam hehehe

eddie dewanaga said...

gua yg species pemalas ni suka dok apartmen je... senang kemas!

jiejah said...

eddie
x perrrr , nanti suruh 'org rumah' ajek yg kemas .. ahahahah apekah??
siapakah org itew???

qiqinz said...

Dear, feel free to visit qiqinz boutique ( http://qiqinz.webs.com )for a good quality of designer handbags at an afforable price ek

runescape power leveling said...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

jacker said...

gucci vintage
gucci online
gucci fashion
gucci uk
gucci bags

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol for dogs - is it legal to buy tramadol online in the us

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers