January 22, 2009

Saya Gumbira

Sekarang kan adam tiap² pagi paw mami dedi roti canai huhuhu
muka mami dedi pun makin boolat dek kerana mencanai ..
tp bkn roti canai kedai mamak laaa
kami mkn kat rest maisha sek 19 ..
sedap sgt roti dia - ranggup , paling sedap dal + sambal nya :))

(muka gembira nak gi mencanai)









pastu gembira sbb binik boss bg mcm² dlm 3paper bag .. raya sakan looooo .
belum sempat telek makanan tu halal ker idak,
kalau x halal sure kene hantar rumah MIL,
pastu purak² la aku yg bagi muahahah
keji lak menantu antu dia neh ..








yg ini kompom halal ..ala chop ajek mcm raya cina
tp mende ni yg kita selalu belasah tu ler .
mak aku suker nehhhh ,
nanti nak balik kg aku beli satu tuk mak.
x leh mkn byk sgt sbb mak ada kencing manis,
ini kacang sgt manisssssss melekit hehehe.
mkn satu , pastu togok air setengah botol.
cepat kenyang kah kah kah!!!

4 komen uolls ::

eiza in the house.. said...

wah2...bestnya dpt byk gift yer..mari kasi satu sama sy..hehehe..

jiejah d'blogger said...

eiza
ehehehehe lai lai lai laaaaa..
meh sini ambik :))

SyaNa said...

amboii rezeki dia murah..
aku ni ha sebijik limau pn takde org bg lagik

lama tak mencanai ni
kekeke

amin said...

merah sangatlah mak ngah...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers