November 18, 2011

Pagi yg indah bersama abdul besar

As salam
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..wajah baru lagik . baru puas hati sbb leh tepek gmbr size XL eekekke. siyesly saya x berapa nak suka kalau org tepek gmbr mcm hendak x hendak ..udah ler blurrr ,kenit plak tu . Almaklumlah saya ni miss rabunah , jenuh weiiii nak tenung² gmbr yg korang tepek. *sentaphatimak*

*
berbalik pada cerita abdul besar , dia ni mmg kemanjaan mummy
dlm seminggu paling kurang 1-2kali kami akan deting bekpes kat kedai mamak before hantar dia pergi tadika. perut dia ni mmg dah dilatih tuk mkn pagi mcm mummy daddy nya jugak . bekpes kan penting tuk menjana otak ;-)

*
menu plak asyik samaaaaaaa - roti telor satuuuuuuu
tp jgn pandang budak ni bdn kecik , habis oooo dia mkn sekeping.
kadang² siap pawww mummy punya mknan lagik sbb mummy sokmo x abes
tp heran apesal mummyyyyyy jugakkk yg demok. 
nyampah!

*
ehhh ada pak we hensem la belakang adam ngeh~
 pebret dia cicah dhal
mummy plak roti telor cili bawang cicah kari ikan
slurrrpppppp
 nyummmmmmm
hi pak we ensem!
 comot

sekian.
puas hati kalau hantar anak kesekolah dgn perut kenyang
ehh setiap haripun perut dia akan kenyang sbb dia wajib bekpes kat rumah kalau bukan dikedai mamak
semunya bergantung pada tahap kerajinan emak nya ekeke

5 komen uolls ::

Papa Mifz said...

berselero betul tgk adam makan...

* kodai papa mifz kat c4 bukit rimau,shah alam...dtg la..;)

kasihibu said...

mommy ni nak ambik gambar pakwe encem ke atau si adam encem...

Jiejah @ Iza said...

papa mifz
ooooo c4 bukit rimau ... insyaallah.
mmg selero budak tu hihihi

Jiejah @ Iza said...

kak eja
2in1 kak oiiii ..cuci mata hahahakhak

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cuci mata jangan tak cuci ..
mesti pakwe tu malu-malu..
hehe..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers