November 14, 2011

Jodoh tak panjang

As salam
lajuuuu je kan korang klik kalau baca tajuk gitu hahahaa
lama dah kot cerita ni tp al malas la kan kekdahnya - saper yg bleh tolong
ingat kan tahun² depan kalau blog ni masih bernyawa saya nak sub kan keje update blog pada adam la
biar dia apdet on behalf mummy yg femalas ni ..skrg bg dia asah bakat dulu ekekeke.
*

*
ok , berbalik pada cerita jodoh x panjang ni kan .. malas plak nak kebek² entry lama ,pada yg ingat tu ingat la kan pada "kak aida" bebudak ni . Tak lama pun dia keje dgn kami hehehe . kami x de dera dia tau , tp biasa la budak² sekarang dah tentu nak cari kerja yg lebih baik dan menjamin masa depan kan . lepas seminggu kot dia keje , dia ada bgtau saya yg dia dah dpt panggilan kerja kat farmasi ..dia tanya saya mcmmana . op kos la saya tak akan menghalang , saya x de kontrakpun dgn dia.
jadinya mmg ditakdirkan jodoh kami x panjang .
hujung minggu tu kami hantar dia balik hehehe
cukup la kot dgn kenangan manis kami selama beberapa minggu .
adeel pun belum manja melekit melekat dgn kakak aida aida.
tp hubungan kami still baik , aida ni rajin sms saya tanya adeel .sayang sungguh dia pada adeel. 
Alhamdulillah sepanjang dia jaga adeel ..semuanya ok ok sahaja .
now , adeel kat taska baru - bertabah la kau disana dek  ekekeke.

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers