February 23, 2010

Tak Perlu Diucapkan

















Semalam kan genap 18thn Sudirman pergi , terasa baru semalam jekkk.
Ingat lagi masa tu saya sedih sgt , balik skolah waktu hujan lebat - terus feel sedih² nangis² hahahha poyo kan ??
Mmmmpp masa tu saya dah skolah menengah ..hepppppp x yah ambik culculator nak kira umur saya ..zassssssssssssssssss.

Nak kata fanatik sangat tidak la , tp saya sangat admire dgn dia. Admire dgn kesungguhan beliau.. tak jumpa kot mana² artis yg begitu kreatif mcm beliau.

Saya membesar dengan lagu² dia. Bercinta dgr lagu dia , putus cinta dgr lagu dia hahahaha sbbnya semua lagu nya berkisar ttg kehidupan seharian kita kan ?? Sampai sekarangpun sesekali bila terasa rindu saya buka youtube then dgr lagu² dia , terasa dia dekat jek ngan saya. Wahhhhhhhhhhh statement !!!

Itu jek nak cerita .

Al-Fatihah untuk Sudirman Haji Arshad

Moga tenang di sana ;-(






2 komen uolls ::

eynda said...

Al-Fatihah utk arwah..

hajarus said...

Al-Fatihah... wah peminat arwah sudirman ek akak ni...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers