February 3, 2010

Canadian Pizza

Byk kan kedai²/gerai yg buka jual mcm² jenis pizza
ada hat mexican , ada canadian
td saya hala tesco xtra , beli barang sket
nak lunch x sempat pulak so decide to tapau jek pizza
ingat nak beli 1slice tp malu pulak
terpaksa rela beli hat personal
baru RM10.80

saya ambik beef pepperoni

Jemput mkn.
makan sambil mengadap blog hahaha
sungguh x senonoh.
saya mkn 1slice jek
cissssss membazir jek
saya mmg bkn penggemar pizza tp saja gatal nak cuba
bawa balik la lg 3 slice
panaskan n bg incik tan mkn hehehe
adam sama mcm saya
dia langsung x suka pizza :-P




4 komen uolls ::

A.I said...

dah 2 blog aku jmp org makan canadian piza ni. harus nnt aku try beli kt tesco. kt situ pon ada cwgan dia...duit je takdo. lalalala

eynda said...

Baru je pi makan kat giant shah alam tu last weekend hehe...

eddie dewanaga said...

Canadian 2 for 1 ni memang dah lama top kat singapore, pelbagai menu dan discount menarik ati warga kota singa dan tak mahal mcm piza hut.

hajarus said...

sedapnyer... nyam.. nyam...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers