February 23, 2010

My Kad & My Kid

Hari Rabu @ 17/2 - still mood cuti
tp pagi² yg x berapa nak pagi gigih kami 3beranak pergi JPN
hehehehe tujuan ?? tukar alamat kat my kad laaaa
ingat nak hantar adam skolah jek tp bila tgk muka dia selalu saya lemah
semangat sbb kesian heheheheheh
sudahnya angkutttt la jugak walaupun tau dia akan melasak x hengat.
redha ajek laaa kan..
see ??
tangga pun dia bleh buat aksi slide ..huhhuu
lepas ambik no giliran turun balik bawah carik makan
masa tu dah pukul 11++ sbb sebelum tu pergi KWSP dulu
pergi sana letak penama - sgt baguskan ?
org dah berzaman letak penama ,kami baru terhegeh²
tp yg paling sadis bila permohonan saya reject
sbbnya ???
cap jadi saya out , x leh detect
bagusssssss leh gi merompak !!!!
-
Lepak Pak Long Kopitiam jekkk
saya mmg kaki kopitiam
incik tan pun mcm redha jek sekarang
kalau dulu dia elak² jugak sbb dia kata makanan x masyukkk kat tekak dia
ada saya kesah ?? nak jugakkk!!!! hehehehe mithali.
dah tentu cham panas tuk saya
milo kurang ais - adam share ngan dedi dia my fud
nama lupa tp ada daging b/pepper , pak choy tiram
ada sambal & kepok
sedappppppp , i like ;-D
makanan incik tan lupa ambik sbb sy tgh bizi mkn
order dia lambat sampai
set nasi ayam kg rasanya-sedap juak heheheh
-
-
Lepas makan naik balik
tgk² nombor x gerak²
haihhhhhhh nak kene tggu 200++ lagik giliran ??
sudahnya saya ajak incik tan balik
pekerjaan sungguh sia² kecuali dapat mkn sedap
-
next day saya pergi lagi berdua dgn adam
so settle saya punya my kad
tinggal adam & incik tan saja
bila² la baru tukar hehhe

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers