February 11, 2010

Lambakan limau & hamper

Biasa la kan , menjelang beberapa hari lagi CNY ni
sure opis saya berlambakan limau² & juga hamper
saya yg x 100% celebrate CNY ni pun terkena tempias
rasa bersalah pun ada sbb masa Hari Raya saya jugakkk yg dapat.
Tapi dah org nak bagi , harus la saya rembat
tak kan la saya nak kata nehi nehi pulak
-
semalam 1kotak saya dah hantar ke skool adam
bg cikgu² dia merasa pulak
sbbnya semalam tu bos yg bg
size pun XL & seedless pulak
manissssss rasanya
saya dah cuba sebijik
tp disbbkan saya bukan pencinta buah
harus la bg org lain sebelum membusuk ;-P
besar kan ??
manis pulak tu.
syurga la bg pencinta buah mcm staff saya
tgn x berhenti kopek limau hikhik hik
pokok limau mandarin - saya google
kalau pokok ni ada depan rumah sure saya geram
bertenggek bawah pokok la gamaknya
ini plak hamper
tiap tahun ado tp tahun ni agak kurang kencang
x kisah laaaa sbb saya takut sket nak mkn biskut² yg ado
even ada logo HALAL tp tetapppp cuak
poyo tul
hat ini lagiiiiiiiiiiiiiiii cuak.
eeekekkeke

4 komen uolls ::

Hanim Najib said...

mak aih..meriahnnya..kalah org yg nak raya nie..kekeke...rezeki namanya tuh..

hajarus said...

wow bestnyer dapat banyak limau.. lau hajar sker sangat makan limau sejuk2... sedap...

Izza - Jiejah said...

hanim
tu lerrrrr ..byk lagi tuh.
berpuluh² hamper. x lalu nak nengok ekekeke

Izza - Jiejah said...

hajar
wahhhhhhh bahaya tu mkn limau siap hat sejuk .. karang x pasal² batuk ekekek
akak mmg x tahan huhuhu

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers