February 25, 2010

Masa mengejar kita

Cemburu betul masa dgn saya sekarang
sejak saya asyik dengan ini
atau munkinkah saya masih belum terbiasa dgn kitaran baru ??
ye la , selama ni mana pernah saya buat 2 kerja dlm 1hr
saya ni seorg yg sangat mementingkan waktu rehat
saya suka menghabiskan masa mengulit adam & incik tan ahahaha blah
maksud saya , saya suka rumah saya kemas & teratur
saya suka life saya pun begitu
balik kerja lepak sembang dgn adam sekejap
then masak tuk dinner
kemudian pukul 6.30pm dinner bersama²
mlm lepak dpn tv tgk berita
huhuhuhu
tp sekarang tidak lagi...
kadang² saya nak stopkan masa
sila berhenti berdetik pada jam 8malam
biarkan saya habiskan kerja² saya baru masa kembali berputar
power la konon hehehhe.
-
Saya kesian juga dengan adam
agak lama saya x hantar dia mengaji
saya rindu untuk lepak depan rumah sejam sementara tggu
adam habis mengaji
saya rindu juga nak mengadap tv 2-3jam tanpa henti
-
Tapi jalan ini yg saya pilih
x kan saya nak give-up halfway kan??
nak berhenti dimasa² begitu byk permintaan?
dah tentu saya menolak tuah ..
saya cuba bertahan
bertahan
tahan
tak
tahan
wakkkakaka !
-
Oh yaaa , terima kasih yg x terhingga pada incik tan
dia sgt supportive
kalau saya x sempat masak
dia x kisah mkn luar
kadang² dia bungkuskan untuk saya
tp saya kadang rasa bersalah
dia suka makan hasil tgn saya
.......
-
-
Lupakan ttg saya dan kekalutan saya
saya yakin masa akan memulihkan segalanya
suatu hari nanti saya pasti akan menakluk masa ;-P
-
Saya nak tya anda semua
kat mana saya bleh dapatkan alat pemotong kentang seperti di bawah
(pemotong dadu)
saya sangat² perlukan
saya dah pergi beberapa tempat carik
saya pun dah google dimana² sampai lenguh jari tetap x jumpa - tipu !!!
tp betullllll ..saya cuma jumpa gmbr jek
kalau ada pun kat China hahaha
giler jauh ..fitammm!!


kalau ada sesiapa yg tau atau pernah jumpa
tolong lah bgtau saya yer
TQ :-D










5 komen uolls ::

Tika said...

kat chow kit ada kut hehe
tak pun gi tgk kat kedai peralatan memasak atau buat pastry dan kek

Dalila said...

sabar la jiejah..camtu la kalo nk berjaya..saya pun pernah buat bisnes kecik camni dulu, tapi mmg betul2 tk larat..kalo fulltime h.wife takpe..mmg dah takde masa tuk senang lenang + lepak2...fenatttt

SyaNa said...

tak terbyg aku penat gile ko la ni kan
tp takpe beb..rejekiiii tu
yg alat tu, aku tak pernah tgk la
kot2 aku terjumpa aku btau ko ye

strawberi said...

kalo egg cutter lebih kurg gitu..bykla kan..

kalo brand EDMARK..byk jenis cutter kan?dorg slalu wat promo kat shoppingmall

boughcheau said...

his explanation hair extensions,human hair wigs,wigs for women,human hair wigs,wigs,hair toppers,cheap wigs,wigs online,wigs visit the site

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers