February 12, 2010

Selamat bercuti panjang tuan tanah


Selamat bercuti buat semua.
Tahun ni saya cuti panjang.
bermula esok 13/2 till 21/2
huwaaaaaaaaaaaaaaa apa mau bikin ni???
-
Yang pasti esok & lusa layan raya dulu ngan IL
then isnin maybe kemana² tanpa tujuan
spend time wif incik tan & paling penting wif incik adam.
sian adam yg ala² terabai sejak saya start bizz
even kecil²an & dia ada didepan mata
tp still saya x dapat bahagikan masa
kadang² bila penat , sure rasa nak marah²
dugaan betul
kadang² adam pun bagai sengaja mencabar kesabaran saya
salah saya jugak kot
harap² cuti panjang ni leh la saya tebus balik masa yg terbuang
siannnn anak mummy huhuhu
-
Untuk anda semua yg berjalan jauh
silalah berhati² di jalan raya
org kata malang tidak berbau
tp kadang² ada jugak bau bila anda bawak laju² tu
itu adalah bau kemalangan ok.
sayangi diri anda
sayangi keluarga anda
sayangi saya ..ehhh tetiba ;-P
-
Jumpa lagi 10hari dr sekarang
rasa² saya x kan apdet during bercuti
walaupun ada berukban tp sy ni malas tahap tapir
sila lah maafkan saya hehehe
:-D



4 komen uolls ::

Kak Lia said...

balik tong sab ke tuan tanah....

eddie dewanaga said...

have a safe journey ahead and enjoy your time off...!!

hajarus said...

selamat bercuti kak...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

kak~

dah lama tak curi makan kat blog kamu~

T___T

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers