February 9, 2010

Rezeki menjelang CNY

Salam ..
mmpppp lama x apdet , paham² la kan
bizz baru mula ,
masih tercari² dlm gelap
teraba² dlm terang
sesat dlm cahaya
hahahaha gitu la kekdahnya dgn saya
masa cukup terhad
atau sy yg masih belum dpt membahagikan masa ??
Apapun Alhamdulillah order byk masuk
ada yg x mampu saya penuhi
tp selagi daya saya penuhi jua
curi masa sana sini
korbankan waktu senggang
no more lepak² depan tv huhuhu
-
Back to title
wahhhhhh .. biasa la hidup saya ni
dikelilinggi dek bangsa itu
jadi CNY tentu sedikit sebanyak memberi impak pada saya
tp kalau impak baik , saya rela di impak beribu kali
wahhhh over jijah ;-P
-
Bermula dgn increase gaji - syukurrr lebih dr thn² sebelumnya
Kemudian bonus - 1.5month ajek pun tp syukur juga
saper yg suka² nak bg kan ??
Bizz pun menampakkan hasil juga
syukur rahmat Allah permudahkan rezeki saya.
berdoa semoga terus dipermudahkan untuk saya mencari rezeki
Amin.
Oh yeeeee saya belum sempat nak shopping baju baru
baju adam je sempat beli
nanti² saya terjah mana²
nak jugak pakai baju bari time 'makan busat'
hong sek! hong sek! - tp mcm x mo merah la this year
-
Sabtu ni baru nak carik pezen tuk MIL saya
ingat nak carik product kesihatan tuk dia
ginseng kaaaa??
tp fitammmm ooo - ginseng mahal
beribu² lemon
carik herbs ajek la kot ;-P
dasarrrrrrrrrr menantu antu hikhikhik

7 komen uolls ::

A.I said...

syukur..murah rezki kau jah. pelagi? bawak le adam sopin raya. ala, utk MIL kau tu belikan je batu jet. tak mahal, baru ribu2 je..ngeeeeeeee (^_^)

Izza - Jiejah said...

ai
akakakaka batu jed ??
aku ni ngidam dah lama tauuu , lokong buat x reti jek hahaha
mana bleh belikan mak dia dulu!!!
hikhik dasar nantu derhaka ;-P

SyaNa said...

wahh best la ko makan busat ye
tahniah ye dgn rezeki2 yg ko dpt
nak gak nnt aku rse kuih muih ko tu :)

Izza - Jiejah said...

syana
biasa ajek la mkn busat tuh ..
idak ler sedap mana sbb IL aku vegeterian time CNY hahahha
merasa la ko melantak pelbagai jenis sayur mayur huhuu

eddie dewanaga said...

salam CNY buat lu dan hubby... year of the tiger, beb!!

gua dah dpt 3 kotak limau dari supplier, budak2 kutip sampah dan mesin rumput Majlis Bandaraya datang tadi, semua gua kasik diorang...

rezeki, besok lusa penuh balik meja ni dgn limau... alhamdulillah.

Izza - Jiejah said...

eddie
TQ :D

limau ??
x lalu dah nak tgk.
semua bg staff .
diri sendiri takut makan sbb takut tonsil keluar balik hehehhe

tachatha said...

Sourcewhy not check here my review hereaddress check my blogmoved here

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers