February 3, 2010

Berkejaran dengan masa

Yer betul.
minggu ni rasanya saya betul² kepenatan.
Padan la muka kan , dah tau nak bisnes tp x de keep stock.
Masalahnya saya x tau order byk sgt masuk
Syukur Alhamdulillah cumanya saya agak ralat sbb x leh nak fullfill kan order.
beberapa order kene hold , mujur jugak kawan² saya memahami.
-
Balik kerja terus berkejaran siapkan tempahan.
style saya pulak x nak buat doh byk²
semuanya gara² nak jaga kualiti.
nanti incik tan bising kalau x menepati piawaian hehehe
jadinya 1kg tepung cuma boleh dpt 60-70's sahaja
sedangkan order saya mggu ni mencapai 300-400's.
mmg terpaksa bersengkang mata.
tak per , susah² dahulu senang² kemudian :-D
mudah² Allah terus memurahkan rezeki saya.

ini order dr office incik tan.
30's diorg nak pepagi & panas² .
alahaiiiii la kassim ,dr frozen sudah jadik karipap panas pulak.
saya layankan ajek la sbb mostly kawan office incik tan chinesse
diorg mana rajin nak goreng² sendiri even instant pun.



10 komen uolls ::

SyaNa said...

yakin boleh!!! ko boleh!!!!
syes kagum wey..aku ni takat msk tekak sdiri bleh la

Izza - Jiejah said...

syana
alaaaa segan aku wehhhh .
aku ni kalau x de partner mmg x terbuat gak kut :D
tp bila dah bermula , kene teruskan juga hehehe

eddie dewanaga said...

all the best Jah...!!!

A.I said...

berbunga2 ati aku tgk bisnes kau mantop. kalau dekat, bleh gak aku rasa kipap kau.

semoga akan terus sukses. tp badan kene rehatkan gak...(pandai le aku nasihat org ;P)

Izza - Jiejah said...

eddie
TQ bebeh :-D

Izza - Jiejah said...

AI
hehehehe tu la , kene rest gak kan ?
sbb tu la kalau boleh aku akan stop buat keje b4 pukul 11mlm.
x per la , sikit hari lg maybe aku bleh ejas masa lebih baik ;)

Kay said...

salam,
bagus tuh.. kang boleh ler kita order, semoga terus maju!

Izza - Jiejah said...

kay
TQ ..sudi² la mencuba :D

strawberi said...

bagus2..good luck..
jauh la aku nk order..nk jugak mrasa..huhu

eynda said...

Nampak sedap la...tunggu weekend mana yg free boleh order la...tak datang belah seksyen 13 ke?

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers