May 3, 2011

saya dah 3bulan ,saya semakin buntat hehehe

Salam

*

anak mummy dah 3bln ,cepat je masa berlalu

rasa mcm baru semalam perut mummy dibelah²

mcm baru semalam airmata mummy mengalir sbb x bleh bgn dr katil

mcm baru semalam mummy dengar daddy azan/qamat kan adeel

cepat betul masa berlalu .. x lama lagi adeel pandai berlari ,kemudian sekolah , pestu kawin ayoyoyoyoyoyo pestu mummy pun jadi nanny hahaahha

- adeel dah pandai melilau² mata tgk org , tgk barang mainan

-kalau panggil , adeel dah menoleh

-time tido dah mengiring , x lama lg sure meniarap

-sekarang kalau mlm adeel kurang nak menyusu sampai mummy risau ,dia nmpk gaya lebih sayangkan mata dia ekekeke anak saperrrr la tu yg kuat tido

- siang² kalau hari mggu suka buat perangai x mo tido ,kalau kat nursery penjaga kata dia gud boi ,asyik tidoooo jek ..amboiii nak dera mummy ehh ??

- adeel x berapa suka keluar rumah , dia asyik ingat nak lepak² dlm buai ,susah skrg kalau nak pergi beli barang - semua nak serba cepat . kene balik sebelum dia ngamuk² haissshh.

*

*

itu je yg mummy ingat buat masa sekarang.

7 komen uolls ::

ammi said...

kikikikiki...ini jenis macam Umar Zidan waktu kecik...nak bershopping kena sepantas kilat..sebelum satu jam dah balik.Huwaaaaaa!

Dee said...

budak besar ni mmg kuat tidur..x perlu risau dia lapar ke tak..tiba masa dia akan bangung menangis..hahaha..laparlah tu..

Jiejah @ Iza said...

ammi
tu laaa shopping kene cargassss sebelum alarm berbunyik ekekeke


dee
kannn ?kadang risau gak , x lapar ke dia ni hihi

♥MiZz-siHa♥ said...

dik nana pon dah nak msk 4bln...
dik nana klau kuar rmh..tido je die..hehehe

Jiejah @ Iza said...

siha
bestnya kalau bebi tidoooo jek time keluar rumah .

Anonymous said...

Very rapidlу this web sitе wіll be famous among all blogging and site-building
users, ԁuе to it's good postsMerlin Season 5 Episode 13 Free Stream
Also visit my web page ... Watch Merlin Season 5 Episode 13

Anonymous said...

I usеd to be able tо finԁ gooԁ infоrmаtiοn fгom yοur articles.
httр://dj.beatρoгt.сom/еvеnts/40108
my web page - Watch Doctor Who Season 7 Episode 0 The Snowmen Online Free Stream

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers