May 27, 2011

Saya addict arabic fud

Tu diaaaaa , tajuk macam dasat aje kan ? tp mmg betul la saya mcm addict .adehhh makan punya pasal mg rela jek jadi addict .

Kan saya MC sampai 3hr , so hari ke2 saya dah menggeletis ..tgk pulak mata x merah pun cuma gatal² sket , so terus jek ON pojek deting dgn kawan² terchenta . mkn 4org (ct,erin&adek) tp gmbr mknan tu cuma hat saya & ct jek ..kami sampai awal so order & balun awal ..tak tahannn hahahaha . ehhhh lupa nak bgtau mkn kat mana , kat D'arab Cafe Sek 13 . ini kali ke 4 saya mkn kat sini .. satu sbb sedap ,satu lagi sbb dekat dgn opis .

mine - lahhm hanith namanya . ejaan lamb mmg gitu yer kawan² ekeke

ini lamb nyer tp keterlupaan nak snap isi dlmnya . errrkkk bkn lupa kot tp gelojoss nak mkn. saya sejak pandai mkn kambeng ni asyik ler order lahhm kejenya hihi
ini lak menu ct - Lahhm Mandey hahaha kita mandikan itu lamb.

ini lak kalau x silap shawarma chicken ?? sedap gak tp sbb dah kenyang belasah nasik kesedapan tu x leh dihayati hihihi

issshhh lupa lak ambik gmbr air .

so , kalau tya saya sedap ke tidak ..saya still kata sedap. sekarang ni pun rasa tertelan² air liur hahahaha dasar kuat makan . mcmmana nak kuyussssss??? uhukkkss.








5 komen uolls ::

sheila said...

aritu makan free kat d'arab cafe Kelana Jaya punye branch... kebetulan owner dia member boss.. jadi kitorang ni ikut jelah montot bos tu hahahha

Jijahh @ f.k said...

wahhh baik demam je terus selera ekkk ... nanti ajak kengkawan pegi kat al-rawsha ampang ... sedap gak makanan dia ...

zuwaidah said...

memang best arabic food...sangat mengenyangkan...satu pinggan pun tak boleh habih...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

macam mana nak addict, kali terakhir aku makan 9 tahun lepas di BBBangi.


*masa tuh Arab2 fusion ni tak femes lagi.


heeeee...

Redbloodsnow said...

makanan arab mmg buat ketagih wooo..hehe. gulpp gulpp tgk :D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers