May 31, 2011

Satu famili tak sihat berganti-ganti


Tu diaaaa tajuk hihihi .


Kesimpulannya mmg begitu la , tak tau kenapa silih berganti org dalam rumah tu demam,batuk,selsema,sakitmata dan mcm² lagi penyakit . saya pun dah lupa siapa yg mula x sihat dulu .. saya , adeel , daddy dan sekarang adam pulak . pagi tadi demam adam mencecah 40temp , adehhhhh laaaaa . kene pulak cuti bergilir dgn daddy sbb tak sampai hati nak hantar nursery . minggu lepas saya mc 3hr sbb sakit mata , lepas tu semput pulak . hujung minggu tadi daddy lak berjangkit sakit mata .. tu belum lagi batuk kami yg x mau hilang². dah cuba mcm² ubat kot still x elok . cuaca pun sekarang x menentu kan , mudah jek sakit .


Moga cepat la kami satu famili sihat ..siksa betul . kalau takat kami je x per tp sian kat anak²..pusing² kene gak diorg jangkitan nanti.


Esok saya cuti jaga adam .. kalau adam dah sihat leh la jgn² hihihi ada hati tuuuu.


1 komen uolls ::

bobhandburry said...

Salam kunjungan... blog menarik.. senang2 singgah la ke blog saya
;)

http://www.zuwairiaiman.com

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers