August 27, 2009

Syaamil

sebenarnya mmg dah lama aku carik al quran + terjemahan dia sekali.
yg ado kat rumah tu hadish + terjemahan , itu pun puas dulu pusing keliling ngan carik :D
so , hari tu bila jln² kat blog cik sarah ..terjumpa la plak.
pucuk dicita ulam mendatang la kan .. terus email dia kata nak order .
Alhamdulillah pagi tadi dah sampai :D .
Tq adik isa sbb susah payah courierkan untuk akak yer ..
moga Allah membalasnya .




mudah²an ia tidak menjadi tukun ..
sempena ramadhan yg mulia ni ,
moga² sempat la aku baca walaupun x khatam .
oh yerrr , lupa nak khabar
quran ni dtg fresh dr indonesia :D


10 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

bagus ada tafsir macam ni, takdelah kita menganga bila time mengaji...

selamat bertafsir puan ruhaiza!

SyaNa said...

eh jiejah
brape rege nye??
aku mcm minat la
agak2 bleh ke kalo aku nk ngoder??

Izza - Jiejah said...

eddie
hehehe tu laaaa , sbb x faham bahasa arab kan huhuhu


syana
alaaaaaaaa , budak tu baru blk m'sia cuti .
kalau ko nak aku leh tyakan bila dia balik indon semula. dia study kat sana :D
sms aku ehhh nanti ..

Kak Lia said...

aku amek tafsir dari bapaknye stok...hahaha....

tp indon nye bahse ni kdg2..kompius.....

contoh : perlu = bu**h...
so...susahkan????

Izza - Jiejah said...

mama
lom telek belek lagik ..tp td setakat 1st page ok lagi bahasanya hehehe :))

Alya Shaka said...

bagusnyaa buku canmi

...sy baru nak belajar mengaji :)

Izza - Jiejah said...

alya
x per , pelan² belajar.
lokong akakpun dulu ambik masa gak nak lancar mengaji hehehe :D

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

bestnya kak!

bleh beli kat mana?

strawberi said...

oo..satu2 yer terjemahan..aku punya..bli kat yayasan restu shah alam tu..terjemahan biasa

Izza - Jiejah said...

zara
kirim org beli kat indonesia :D

strawberi
tu la , translate satu-satu perkataan tp kat tepi tu ada gak translate lum sum hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers