August 14, 2009

Hujan Panas membasahi bumi

semalam kan lepas je dgr berita ustaz asri meninggal ,
bumi shah alam di timpa hujan panas
kata org tua² ada sumbadi meninggal.
mudah²an roh beliau dicucuri rahmat yg maha Esa.

pagi tadi nonton MHI sebelum gi kerja
depa dok cakap pasal arwah
call kawan arwah minta cerita dimasa kejadian
leleh² ayaq mata bila kawan dia kata b4 meninggal tu arwah
asyik mintak al quran :( :(
sungguh mudah beliau pergi
kita punya nasib entah bagaimana huhuhuhu
tgk pula muka isteri beliau
nmpk suci n tabah ..
redha katanya ..
sekuat itukah kita ???


mcm biasa , tetiba kuar gmbr mknan heheheh
ni masa bekpes ngan akak aku dihari aku cuti @ rabu
biasa laaaa gmbr terperap
cerita pun dah basi
kami mkn kat PKNS
rest RNR kalau x silap
sedap masakan dia tp bapok maheiiiiii .. ker aku yg kedekut ??
kopi tarikkkkkkk
teh tarikkkk
mee + bihun + telor mata ~ kami share jek berdua .
ini plak semalam lunch kat Pak Li Kopitiam .
1st time nak rasa Katong Laksa
sebenarnya mcm mee kari jekkk , saja kot bg nama gempak
hahahahah ampunnn pak li :-P

diakhiri dgn cham yg sungguhhhhhhhhhhhhh setapppppppp!!!!

sekian .

2 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

Katong Laksa a.k.a Laksa cina Singapore memang mcm mee kari, cuma mee dia guna laksa beras tu...

kan Jah kan..!

JiEjAh_DeEn said...

ooooo gitu ekkk? tp semalam minta dia tukar mee jd kuetiaw hehehe.
sedap tp too lemak oooo :D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers