August 26, 2009

10k winner gift

Alhamdulillah dah selamat sampai gift pada 2 pemenang 10k pengunjung aku. :D

ini untuk lela manja
ini plak untuk nieza :D
2-2 sama kan ? fair & square ekekekeke.
pastu beli pun kat blogger gakkkk ..
kalau kenan , korang jenguk² la kedai syana

hope lela & nieza gembira ngan hadiah yg x seberapa tuh .
ingat nak bg BMW sorang sebijik , tp aku pun pakai besi buruk :-P ekekkee

10 komen uolls ::

MuMMy 2 Haqq said...

nak jugak.. :p

ArPeGGiOS said...

selit la nama saya gak...hheheheh

eimma said...

best nye dpt hadiah...huhu

ade lg la x ape2 contest...muekekeke

JiEjAh_DeEn said...

ekekekekeke korang , tggu aku dapat durian runtuh baru buat balik contest yer hahahah

nieza said...

kak jah,
tq cantik nieza suka hee..heee
mmg plan pakai raya pun, isi duit raya ank haa..haa...(tlg simpankan)

JiEjAh_DeEn said...

nieza
jgn lupa simpan ang pau adam sekali lam tu ngeh ngeh ngeh

eddie dewanaga said...

just to get out of my curiousity...

kalaulah gua menang hari tu (what if..) lu nak kasik apa ye...?

JiEjAh_DeEn said...

eddie
ekekekekek untuk lelaki op kos bkn purse tp kene menang dulu baru tau hahaha

ai said...

melepas aku! huwaaaaaaaaa

lela manja said...

suka suka suka sgt....:-)) tq jiejah

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers