August 6, 2009

Melampau lampau lampau

malas melampau lampau lampau hari ni
sori la pada sapa yg kuar masuk sini tp rumah bersawang
buat la mcm rumah sendiri ekkk ,
tuan rumah nak bermalas²an hahaha

hari ni kononnya puasa , insyaallah kalau sampai.
sahur mkn seciput nasi putih + telor mata + kicap + cili padi
milo segelas + air kosong segelas
pepagi bgn tidur dah sakit perut
ayokkkkkkkk hahahaha ngade² ekk perut !!!

seharian ni jln² ke blog org
org lain pun mcm malas jekk hapdet
apakahhhhhhhh sindrom berjangkit²an ??

tu je pun nak bg tau
:-P

5 komen uolls ::

coklat panas said...

mak ai..tu sahur ke buka kak?hehe

ME said...

selamat berbuka puasa

eddie dewanaga said...

nasi-telur-kicap-cili...

senang betul nak bela lu kan Jah...?

ZARA 札拉 said...

hehehe~

aku update je kak~

kamu tak singgah ek?

hahaha~

JiEjAh_DeEn said...

coklat
hahahahahaaa ekekeke

me
tq , dah selamat :D

eddie
rugi lu x bela gua kan kan kan??
cabutttttttttt!!!

zara
oooooo akak rajin gak gi rumah zara tau tp mcm blurrr nak komen hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers