August 24, 2009

Bio Aura

salammmmm ..
3rd Ramadhan . Alhamdulillah 2 hari dah selamat walaupun
perit untuk aku habiskan setiap hari ..
huhuhu ni semua gara² batuk laaaa
memang terasa sgt tenaga habis sbb batuk
petang jekk dah surrender ,, mmg x kemana weekend td.
sian kat adam , tp petang semalam lokong bawa jugak dia gi jln²..
tp cam kiut jekkk adam time nak keluar tuh
'mummyyyyy , adam keluar sekejap yer .. pergi kedai ngan dedi.
sekejappp saja , nanti adam balik laaa.
mummy duduk rumah elok-elok yer'
hehehehe sweet kan ??
petang semalam anak buah aku dtg berbuka kat rumah
dlm x larat² tu aku gagah juga la masak
x kan nak beli plak .. baik mkn kat kedai kalau gitu hehehe
so , masak 2 lauk je
yg lain diorg beli kat param ..
membazir jeee huhuhu
pastu kan , semalam kami beli bio aura
korang pernah dengar ??
penapis air lorrrr ..
penapis lama lokong tinggal kat rumah lama
air plak seminggu pindah ni kami balun beli mineral cap giant miahahaha
x bleh thn la tgk air kaler kuning , nak telan pun x sampai hati ..
so , terpaksa la bergolok gadai sket demi kesihatan keluarga
cheeewahhhhhh .
rege dia dlm 2k++ kan
tp sbb anak buah aku jd ahli , so aku dapat la murahan skett :D
kot ler elok batuk aku lepas minum bio aura ..dushhhh!!!!!

5 komen uolls ::

Mrs Shaka said...

wah mahal juga...tp takpalah worth it lebih2 tuk kesihatan..

JiEjAh_DeEn said...

alya
tu laaa ..untuk kesihatan sbb since pindah rumah masing² x sihat kan :D

aNa d'sKoDenG said...

ko rebus ke..minum terus jah

JiEjAh_DeEn said...

diya
menum terus jekkk tp yg nak buat air panas harus la kene masak ekekek

aNa d'sKoDenG said...

ermm..kalo aku..masak gak. pasal kwn aku dah buat kultur beberapa jenis air dr tapis ni..ada bakteria tumbuh gak. tu yg aku tanya ko...
dorang la neh semua rebus dulu..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers