February 27, 2009

Sakit yg x henti² ...

tgk x ibu jari aku tuh ??
sadis kan ?
ezcema namanya .. abes ubat jadi la dia balik ..

kalau nak ambik suntikan pun leh bertahan 1 bulan jek , pastu jadik balik ..

seksa sgt ooooo
nak masak , nak cuci sana cuci sini
cuci pinggan mangkuk
cuci toilet isk isk isk ..

saper ada petua angkat tgn cepat..
x sanggup aku dah ni ..
aku bkn ada bibik yg nak menolong kek rumah tuh , aku la bibik yg tergigih sekali tawwwww ...


hehehehe aku x de mende nak citer benarnya ,
tu pasal load gmbr jari yg huduh tuh ..

6 komen uolls ::

TuYa : said...

sakit tu lebih kurang macam arlegik ke?tengok pun dah nampak sakit..adoiiii...

mamarempit said...

elegik ke hape tu...tp memang saket kan??? kalo membasoh..cube la pki glev...samatkan tangan anda....nk pakai seumur idop tau

jiejah d'blogger said...

tuya/mama
a'ahhhh alergik la tuh ..
huhuhu mmg pedih time menggelupas gitu .

aNa d'sKoDenG said...

aku ada petuO jah..kasi putung itu jari! wakakka...ampun bukkk

SyaNa said...

alahai siannye..
btol ckp mamarempit tu..pakai glove..

jiejah d'blogger said...

diya
cettttttt kasi potong kalu , membunuh namanya wakakaka

syana
glove tuh sungguh mengganggu perjalanan kerja rumah hehehe
tp pakai gak kalau dah tahap kritikal :(

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers