February 2, 2009

Citer New Year maaaaaaaa

korang layan la duluk gmbr ehhhh ?
akupun dh lupa nak citer camner dihari kejadian CNY tuh ekekeke

ini rumah untie kat Subang Jaya.
rumah yg wajib kene ziarah time CNY ,
kalau x gi, mau setahun dia bebel ekekeke
ini adam layan main badminton ngan kazen dia ..
sorang cakap malay , sorang cakap cina ~ lantokkkkkkkk korang wakakak.
adam gigih nak buka pagar rumah po po .. siap bagi salam tu :0



gedik² nak jalan kutip angpau hehehe

4 komen uolls ::

ab geldofg said...

bst kan CNY

eddie dewanaga said...

raya cina utk gua kali ni agak meriah, dpt angpau yg lumayan, layan kacang cap tangan dan *nescafe dlm tin yg sejuk dingin tuu...


*sebab gua dah lama tak minum air tin berkarbonat ni...

jiejah d'blogger said...

ab / eddie
hahahaha dah biasa celeb cny ni , so perasaan gitu² ajek laaa.
adam jek yg enjoy kutip angpau kot hahaha

rina is pink is sugitani said...

ahahah cutenye..bg salam..ahhah

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers