February 6, 2009

Aku Yang Kegagalan

aku semalam semangat berkobar² nak buat roti jala
tp menjala ngan jari jemari laaa sbb x de acuan hehehehe
so ,hasilnya adalah ~hampeh
tp rasanya adalah ~tip top
saper lagi nak puji kalau bukan diri sendiri ;)

(tapi paling sadis bila lokong ingat roti jala aku adalah telor dadar
tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ;(( )

lepas dpt seploh keping , aku dah maleh menjala
buat penkek ajek la bulih ??
keh keh keh dasarrrrrrrrrrrr pemaleh punya olang hhaaahahaha
ala penkek tuh tuk adam cadangnya sbb x mo bg dia mkn pedas ngan kari
tp roti jala x jadik aku gak yg adam balun ..

aku akan gigih berusaha mencari acuan roti jaya ..ppwweeeiiittttttttttttttt .

8 komen uolls ::

Aidahs said...

ehhh.. jadik lempeng la.. ekeekee

jiejah d'blogger said...

joyah
keh keh keh .. sian aku kan.

eddie dewanaga said...

practise made perfect..!!

all the best beb..

SyaNa said...

hahaha..ape ade pada rupe..
janji sodapp ye tak??

jiejah d'blogger said...

eddie / syana
kene buat lagi & lagi ler bg rupa roti jala tu lawo sket hehehehe

tini's cuppies said...

x pe trial & error janji sedap dimulut.....nyummmmmmmmmmmmm

Jah..TQ so smuch for yr effort really appreciate.

chimera said...

roti jala ke tu?? errr... kira oraitlah. Buat cantik2 pun telan masuk perut jugakkan... rupa tak sama tak pe asal rasa tak lari... roti jala rupa mcm telor dadar taklah pelik sgt (pelik sikit2 je) tapi kalau roti jala rasa telr dadar -- ha, tu yg pelik.... cuba lagi ya - heheh

ai said...

Jah oiiii!!! lawak la laki kau wei. telo dadar!! kahhhhhhhhhhhhhhhhh

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers