February 5, 2009

Aku jumpa dia kawan lama yg pernah merobek hatiku

haaaaaaaaaaaaaa ambik ko , panjang tajuk hari ni akakakaka gateiii ..
beberapa hari lepas aku telek belek tenung² kat FB ,
terjumpa kawan lama
kawan cemolot gitu
TP dah lost kontek
sebabnya ??
sebab
sebab
sebab
sebal
sedih
sengal
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .. aku sedih ok ,

senang citer ~ sebab jantan
bedebah kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

huhuhuhuhu tetiba aku terasa sangat sentap
sangat bangang
sangat budussss
sangat hampa

eeehhhhh terasa nak caci maki org la
tp nak caci saper ehhh ??

oooouuuhhhhh pompuan itu @ x bespren ku dulu
(harap² dia x jumpa blog ini ..)


aku terasa sangat kehilangan
hilang boipren tadak hal
tp hilang boipren + bespren sangat sengsara
tp kenapa ko muncul tetiba ekkk pompuan ?


lepas kes kejadian itu
ko bleh la bawa diri gi ober the sea
aku nak bawa diri kemana ?
terjun sea ??
huhuhu sangat kejam .


masa berlalu sangat pantas
rasa² dah 10thn masa berlalu
dah 10thn kita renggang

yupppppppppp bkn x de usaha nak berbaik
aku akui ada usaha di pihak ko
tp hatiku bagai batu
membeku
bukan benci
tp perasaan di khianati tu masih bersisa
kata kawan cemolot , tp perbuatan itu tidak menggambarkan ok .


aku rindu saat² kemesraan kita
aku rindu sangat
sbbnya aku bkn ada ramai bespren ..
eerrkkkk aku x berani lagi ada bespren
takut kene 'tulah' hehehehe


untuk ko perempuan itu ..
aku rasa nak bagi ni kat ko

9 komen uolls ::

apisz said...

haha..bagi penumbuk..betol2 marah ni....

(^_^)

jiejah d'blogger said...

apisz
ekekekeke x marah arrr ,
geram jekk ;)

ai said...

ADOIIII!!!!!

Apesal lak aku yg kau tumbuk ni?? ha! amik ni!1 KEDEBUSHHHHH...

;P

jiejah d'blogger said...

ai
akakakakak aku salah tumbuk ehhh?
duusshhhh ko balik hahaha

Aidahs said...

kak jijah nak tumbok org atau tumbok belacan? ekekekkekeeeee

jiejah d'blogger said...

joyah
penumbuk tuh multifunction hahahaha

eddie dewanaga said...

hehehe... relax jiejah...

biarla org buat kita mcm2, kita doa diorang yg terbaik, sudahla... gua percaya dgn karma, besok lusa mungkin dia menerima musibah yg sama atau lebih derita... Tuhan itu Maha Adil...

jiejah d'blogger said...

eddie
errrkkkk x nak la dia ditimpa musibah .. ku maafkan saja .

saja jekkk wat lawak bg penumbuk tuh ekekekeke lepas geram ;))

ab geldofg said...

tk elok bgaduh

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers