December 3, 2008

sendiri soal , sendiri jawap

1) bekas kekasih saya adalah
~seorg lelaki kah kah kah!
so , mmg kompom aku bukan lessy wokay ..

2) saya sedang mendengar
~x dengar apa² , tp mcm tingin nak dengar lagu² rock kapak ..
nak hangguk² kepala sampai hilang demam ..
jommmmmm ..

3) mungkin saya patut
~MC hari ni sbb betul² rasa x sihat .

4) saya
~adalah seorg pompuan yg kadang² o.k ,kadang² k.o

5) sahabat2 baik saya
~mcm dah x de sahabat baik .. sorang² kawen then selow² lenyap ..
hik hik hik ..
sekarang sahabat aku ialah member² kelab isteri ..

6) saya tak kisah
~aku x kisah korang kutuk aku sekarang ..

7) saya kehilangan
~deria bau sbb hidung sumbat ha ahahahahaha

8) ramai yg berkata
~aku awet muda ...
nak muntah ?
sila ketandas ok kuang kuang kuang

9) makna nama saya
~ x de makna huhuhu kesian kan aku ?

10) cinta tu adalah
~memberi & menerima juga saling melengkapi .

11) disuatu tempat, seseorang sedang
~ mencuri tulang dgn menulis/menaip di belog sendiri .. org itu adalah aku ngeh ngeh ngeh!

12) saya akan cuba
~menyiapkan segala kerja sebelum bercuti panjang next week .

13) Henpon saya
~K700 sony ericsson yg sudah dipakai guna 2++ thn .

14) saya paling meluat bila
~ ada org bodek² bos padahal keje x seberapa ..
see .. aku ialah org yg paling x suker membodek .. hahahahaa

16) Bila saya bangun dr tidur
~mende pertama aku pikir ialah hari ini hari apa ?

17) Party adalah
~untuk org² yg byk duit ..

18) haiwan yg paling cute pnh saya jumpa
~maaf cakap ler , aku ni alergik haiwan .. so x de yg paling comel kot .

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
~ 20-an .. wahhhhhhhhhhhh itu jam banyak syok ooooo .
nak ulang balik leh ? kah kah kah

20) hari ini...
~aku pakai baju pink.

21) mlm ini saya akan
~ aku nak dinner awal n mkn ubat selsema then tidur sampai esok pagi.

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers