December 26, 2008

Bebi Oh Bebi

hapdet semula , malas nak masuk entry baru.
aku dah visit bebi store boi ku .. nama si tomei ni adalah San Lung ..
hahaha spell aku x pasti ,tp bunyiknya begitulah .. tomei kan ??

rabu lepas aku gi tesco beli baju bebi.
xtually hadiah tuk store boi aku .. bini dia dah selamat bersalin minggu lepas.
tp disbbkan last week aku adalah bz cuti²an , kerja menimbun dll ..
makanya baru sempat beli.
dah bg kat bapaknya tp aku lom ziarah bebi lagik. (aku dah ziarah , sila tgk pic di atas hahaha)
nak gak tgk bebi mynmar muka camner ? hahahahaha poyo kah ?
so , lunch karang kalau sempat aku singgah n snap gmbr bebi.
aku sangat suka bebi ok , lagi² bebi gurl ~ bapok giler suker hhihihi




~ nota kaki tangan :moga² ada rezeki tuk adam beradik :(( ~



2 komen uolls ::

amin said...

singgah jgn tak singgah...

Izza - Jiejah said...

bro
harus singgah ehehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers