December 3, 2008

pusat karya

pusat karya dulu² tempat aku melepak ,
sekarang kat sana suram n muram ..
aku nak carik balik posting² , karya² aku pun susah nak jumpa.
sayang plak bila pikir² balik sbb ilham datang sekali sekala jekk bg org² mcm aku hahahaha.
so , ada 3 karya jek yg aku sempat simpan ..
aku tepek balik tuk tatapan sendiri ..
sendiri bikin
sendiri tepek
sendiri perasan
kuang kuang kuang


Masih Seperti Dulu

Hasil karya : jiejah_7171
Tarikh siar : 07hb Jun 2005,
11:13:57 pagi
No. IP : 210.195.25.:-)

Masih seperti dulu
merona wajah saat kau hadir
memberi senyum
menghulur salam
dan aku tunduk menahan getarnya.

Masih seperti dulu
kata beralas
gurau berbatas
dan rindu berbalas.

Indahnya
jika kita
masih seperti dulu.




Jika Begitu Katamu

Hasil karya : jiejah_7171
Tarikh siar : 11hb September 2006,
11:28:37 pagi
No. IP : 124.82.10.:-)

apalah maknanya lagi
tuk kujulang citra cinta ini
kemercu bahagia
jika begitu katamu

biarkan saja ia rebah
terkubur dikaki langit
bersatu dengan bumi ini

jika begitu katamu
tiadalah ertinya lagi
untuk kupertahankan segala

jika begitu katamu!.



Bukankah Katamu

Hasil karya : jiejah_7171
Tarikh siar : 14hb September 2006,
11:49:02 pagi
No. IP : 124.82.1.:-)

Bukankah katamu
yg indah dulu cuma ingatan
akan mati bila musim berganti
sedang padaku
tetap subur mewangi
membasahi diri.

Bukankah katamu
persimpangan ini amat mengelirukan
saat nafas bagai terhenti
tuk membuat pilihan

kekiri duri
kekanan belati

Bukankah katamu
kita akan sama berdarah
andai terus disini
berdiri diatas api
lalu aku pergi
agar kau tak terluka lagi...

Aku pergi
kerna begitu katamu!.

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers