December 22, 2008

Hari minggu di somban (Seremban)

Sabtu subuh² syafie'e (mak aku kata) , 6.30++ aku dah gerak ke seremban.
bawa akak aku n anak dia a.k.a anak buah aku nak daftar kat Kolej Negeri.
seperti biasa aku yg buta jln ni , main redahhhhh ajeeeee kah kah kah.
2-3 kali benti tanya org , 2-3 sosat barat utara timur
akhirnya berjaya gak jumpa kolej negeri yg ala² di hujung benua tuh .. hehehee.
sementara nak tggu daftar , kami gi membuang sisa toksid kat masjid yg terletak betul² kat belakang kolej .. hahahaha kompem insaf anak buah gue !!!
lepas tu layan teh tarik duluk .
sungguh lah sadis kerana restoren itu telah kehabisan nasik lemak manakala makanan lain sedang di goreng .. wah wah wah .. tak mau bisnes ker bang ?
kami dah ler dtg dr jauh , perut kosong huwaaaaaaaaaaaaa layan teh ajekkk ??

kat bawah ni adalah anak buah aku yg kami buang daerah !
nak sgt gi somban , dok la ko kat sana 3thn.
dapat politeknik shah alam kek belakang opis den ni , ko rejek ..
sajo la tu nak larik jauh² dr pandangan mato den neh haaa..
ni lak pandangan lam bilik kuliah.
sungguh lama aku x berkuliah segala ni.
almaklumlah umur dah byk .. kah kah kah!
rindu lak kar bilik kuliah nehhh ..
ni anak buah aku jd model bilik kuliah ..
thn depan dia SPM , sure tgh bangan masuk U budak neh .
nak jadi doktor tp ajak masuk bilik ICU dia seram sejuk .. abes cam no ??
eeeeeee suka hati ko la dak fatin oiiiii..
ini lak banner kursus yg anak buah den ambik ..
Diploma teknologi elektrik ..
dia bangan nak keje ngan TNB ..
den golak dlm hati yooo tp tetap doakan dia berjaya.
chaiyok! chaiyok!
ni lak den x do keje .. snap gmbr masa kakak den solat kat R & R somban.
lawo dan besar bilik solat dia .. and sure la selesa ..

abes dah citer den di somban .. on d'way balik tuh singgah R&R Dengkil.
layan sate samuri di tengah hari buto .. hahahahahaa



di bawah ni roti bom yg kehangitan .. adusssssss malu setahun haku.
apesal dia hangit haaaa ? aku dah ikut peraturan yg di tulis ..
tp even hangit hitam legam , rasanya ttp kaw kaw ..
licin kami 3 banak kerjakan mlm td. lawan dia kuah dal segera jugakkkk ..
pastu cuci molot ngan papaya honey yg sungguh sedap ini .



sekian laporan hari minggu ku ..
penat sehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ..
sila tatap gmbr ku di pagi ini.
sementara tunggu lampu merah bertukar ijau pun aku sempat menggedik snap gmbr.
sila muntah di luar bilik opis ok !!!! hahahaha!!!!!!

4 komen uolls ::

Anonymous said...

Jalan2 ko yek weken smlm...haha...kat bandar Somban betui yer kolej ni?...ok la tu, dh ada matlamat KERJAYA dh anak buah ko...la ni, yg penting amik kursus yg cerah masa depan peluang kijonya...

Kat ITM tu dia dapek kursus apa?...

roti boom tu ko dh guna api kecik tak???...

jiejah said...

mek su
bukan itm la , kolej negeri under UTM rasanya ..
bkn betul dlm bandar somban ,
kat bukit chedang pastu minggu orientasi kat mambau ..
adoi laaaa pestime aku dengar nama² daerah tuh ekekekee

roti boom tu dah guna api kecik tp sbb dia tebal kot ..
hahahaha alasangggggggg !!!

eddie dewanaga said...

roti bom tu takmo api kuat sgt dik oi... goreng species roti canai ni api kena slow2... gua dulu tebar roti apa... kat ungku mohsen, jb...

jiejah said...

eddie
ahahahahaha den mano tau rules menggoreng roti bom .
mengebom org reti la hhaaaahaa

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers