December 3, 2008

membelog sesaja


aku baru pas lunch ngan memey ..
saper memey ? dia adalah asst aku ,
bukan memey norman hakim hahahahahaa .

order set nasi + sup utara ~ pergggghhhhhhh laju peluh menitik.
legaaaaa sesangat rasanya ,
bukan aku lapar sgt tp legaaaa demam² gini dapat mkn sup .
kat rumah kalu , sendiri mau makan sendiri buat ..
ingat aku ada bibik ?
akulah bibik , akulah mem besar .
aku lom layak nak ambik bibik sbb anak ku hanya seorang kah kah kah!
alasan lokong la tuh ..
saja mendera minik dia yg malas ni jd bibik ..

dulu² masa kecik aku selalu bangan ada bibik ..
ngok kan angan² aku? waakakakakaka
sila lah gelak sepuas hati sbb lepas ni lama lagi aku nak menghapdet belog ini .

aku nak cuti sabtu sampai khamis depan.
tenet aku plak bahlol kat rumah tu.
penat aku godek sana sini tp x leh nak connect ..
apalah salah aku ..
adakah sbb aku curik line opis ?? huwaaaaaaa mendengki ajek keje nya.
nak ambik b/band mcm nak tunggu pindah rumah duluk ..
berangan jekkkk ..
rumah aku CF pun belum muncul ..

3 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

line problem..?

sabar aje la, pelan2 kayuh!

jiejah said...

eddie
pelan kayuh lambat sampai oooo ..
hahahaha adakah aku gelojoh??

Eetee said...

ko hamik jek la mobile broadband itew. leh hangkut kehulu kehilir ma. ha ko lanyak sangat la ... kekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers