February 10, 2012

Pagi pagi jamu mata tgk makanan yg tidak lah sesedap mana

As Salam

semalam teringin mkn asam pedas gara² chit chat ngan tawan² kat fesbuk.
pengaruh betul hahhaha.

*
kepala siakap jek
badan simpan tuk buat bubur adeel
lagipun mummy makan sorang , daddy x layan siakap asam pedas
kalau sweet n sour dia layan laaa ..malas nak ikut tekak dia kali ni
so mari menderhaka dgn ikut anak tekak sendiri.
masak sendiri
makan sendiri
sampai licin
ehhh daddy tumpang belasah bendi sbb mummy  x de masak sayur lain haha
giler pemalas ahhh bini kamu incik Tan.
 untuk daddy & adam
sup bebola
pastu bikin telor dadar.
 mlm dlm pukul 8++ anak tekak teringin makan pengat sbb petang tu beli pisang
konon untuk adeel tp sendiri belasah hahaha
comey dak pengat pisang mummy?
lepas tu bila daddy balik surau dlm pukul 9++ dia bawa nasi lemak 2 bungkus
pestu paksa² mummy makan
dia x nmpk kah badan mummy dah mcm pintu
kalau diri sebelah pintu kompom adeel kompius yg mana satu mummy yg mana satu pintu hohohohohohoho
comel laki mak.
untuk tidak menderhaka ,mummy suap juga lah sesuap dua sambil suapkan adam
nasib baik ada adam sbgai penyelamat hahaha

4 komen uolls ::

el said...

perghhh terliur sudah pagi2 ni tau
tau2 je den x bfast lg ni..mkn kopok ajek...hahahahah xleh bla adeel x leh beza mn pintu mn mummy dia...sabo jelah mummy adeel ni mcm2 lah dia...

suterazen said...

Sedak wehhhh...

Jiejah @ Iza said...

el
hahahaha almari oh almari..

Jiejah @ Iza said...

su
sedak je jek tekak sendiri muehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers