February 8, 2012

Adeel & Kasut pertamanya

Biasa la ,mummy adeel poyo
kasut pertama saya pun dia gigih masukkan dlm blog
saya redha aje la ada mami mcm dia hikhikhik

*
tataplah kaki gemuk saya
mami vogelkan saya sbb saya demam
tp kasut baru punya pasal , saya lupa yg saya demam
saya dah pandai berjalan untie² semua
walaupun mami saya gelar saya ni "KENDERAAN BERAT" tp saya berjaya juga berjalan sempena harijadi saya yg pertama .
tp saya lebih teruja dgn kasut mami saya
ini kasut jogging mami
mami kata dia dah x sanggup tgk bodi sendiri depan cermin
harihari dia merungut gemuk
tp lps merungut dia makan
mcm mana x gemuk???
dr minggu lepas mami saya gigih berjogging sambil tolak saya dalam stroller
sampai taman baru mami turunkan saya
saya sangat gembira bermain bersama² abang saya
mami saya pun gembira sbb dpt lari keliling padang
*ppssstttt :mami bukan lari tp jln lajoo lajoo*
mami kata kalau dah dah besar sikit,saya pun kene jogging sbb saya kan "kenderaan berat"
saya tak paham pun apa mami cakap
saya angguk angguk je. 

7 komen uolls ::

sheila said...

adeel kenderaan berat...mami kenderaan terlebih muatan hahah...

ampunkan saya mami adeel

Mama2Q said...

hahaha..cian adeel tau mami dia ni...kenderaan berat dia dapat...baper beart dia skang?7

Jiejah @ Iza said...

sheila
mami adeel kontena wakakakka

Jiejah @ Iza said...

mama2Q
lom timbang yg lates ..injek 1y weekend ni kita timbang tp rasanya 10-11kg kot hahhaa

el said...

lorrr sian kamoo adeel x pesal2 dpt nama kenderaan berat..x pttlah mami kamoo tu hahahahahahah sabo je lah...kenderaan berat lah best leh gomol2...busuk2 macam2 geram haku hahahaha

Jiejah @ Iza said...

ahahahha saya kenderaan berat yg comel la untie el hikhikhik

Cik Ina Do Do Cheng said...

comeinya kasut, besau ni seronok , bila dah besar kita sunyi.

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers