February 8, 2012

Lauk pauk dan seorang budak bam bam

As Salam.

cuti 4hari tp sekali jek masak iaitu semalam
hahaha hebat kan mummy .
masak sbb dah x lalu mkn kat kedai , dah sampai kedai tp leh mummy x jadi makan.
order air jek sambil layan anak n bapa makan.
balik rumah korek² peti ajaib tgk apa leh campak² lam kuali
so dgn ajaibnya terjadilah masakan seperti dibawah

*
kangkung goreng sotong
bapokkkk besar sotong ,jgn tya kenapa.
yg pasti 4ekor sotong mummy sorang yg mkn sbb maknosia² di dalam rumah itu semua x mkn sotong. maka dgn sbb itulah seafood amat amat jarang masuk dapur. kalau mummy tingin pun order kat kedai je lah. tak baloi memerah keringat masak sendiri ..cewahhh padahal malas.
 telor dadar comel tuk anak n bapa
sup ayam & kawan²
kene ada kawan² kalau nak sup ayam anda laku
kawan² itu ialah kentang ,karot & fish ball
cendawan butang tu adalah bonus tuk mummy
mereka org² jantan tidak mkn cendawan itu 
rona roni makaroni edisi belasah je apa yg ada dlm peti ajaib
isi ayam+brokoli+bunga kobis
sekian 
 ini penyebab kenapa mummy malassssssss sangat nak masak
*




*





*





*





*






*






*







*







*
seketul budak gemok.

bahaya so baik x yah masak


wahhhhh alasannnnn !!!!!

6 komen uolls ::

el said...

malas eh..tu dia malas2 pun 4 menu siap ko.hahahah terbaek tuuuu
kemas je dapur ko..kalo dapur aku huru hara jdnya miahahaha

Jiejah @ Iza said...

el
dapur kemas sbb lama x masak..amacam,ada berani nak ikut hahaha .

mekjangok said...

masak ler jugak tu...mcm sodap jer...eh lupa..salam kenal & follow..

sheila said...

budak kecil yg debab tu boleh alihlah mami... gi masak sekarang

Jiejah @ Iza said...

mek
salam kenal juga..thanks sudi singgah :-))

Jiejah @ Iza said...

sheila
budak gemok tu x leh alihkan ,dia jenis melekat kat kaki ..

*alasan lagik*

muahahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers