February 9, 2012

Azam , cita² ,angan² ? what ever lah .

Kehendak or keperluan ?

sebenarnya kan , saya dah list kan mende² masa awal tahun aritu
tp asyik la lupa nak meng entry . apa ntah yg saya bizi kan tidaklah ketahuan . tau tau dah bulan february hahaha .


*
konon ~ nak beli sepasang setiap bulan.
nak beli hat readymade jek ,bukan nak berlabuci² liplapliplap
baju kurung bodo² je pun sbb konon azam nak pakai baju kurung lebih kerap pergi opis. sekarang ni setiap jumaat je hihii .  so far jan & feb dah berjaya merealisasikan nya .
membeli la yg berjaya , memakai lebih kerap berlum berjaya muahaha
cermin mato
ini duduk antara garisan diantara kemahuan & keperluan
cermin mata saya dah 2thn++ kot ,so mmg sampai masanya tuk tukar sbb tahap kerabunan pun semakin meningkat . keuzuran spek mato pun meningkat sbb dak adeel suka sgt renggut². copot² jantung mak menyelamatkan dari dijahanamkan oleh sikecik yg enggak tahu apa² itu .
ada gak terpikir nak pakai lens semula tp bila pikir balik x mo la sbb dulu pernah kene infection sekali. jenuh menahan gatal mata huhuhu . bila ntah nak belinya yerrr ? tunggu tgh² tahun la kot hahaha 
 ehemmmmmm ... adoiiiiiiiii mmg perlu handbag besar kayak gini .
mau sumbat mcm² barang adeel kalau keluar sekejap² .
tp tgh menyabarkan hati ni .. kalau ikut hati mmg hari ni jugak mak terjah carlo rino muahahaha
errrkkk kalau mintak ngan incik suami agak² dapat x?
ker dapat penyepak sedas dua ? 
ahahaha
perfume ni tahap keperluan jugak ni.
lama giler x beli sbb aritu boss hadiahkan hat gedabak. makan tahun jugak nak habis.
now tinggal nyawa² ikan isipadu nya
wajib beli ni , kang busuk saper yg susah hahaha 


ok la
tu jek nak merapu
saper yg rasa² nak sponsor
do not hesitate to contact me


wakakaka


muahahaha


ok.bai .

12 komen uolls ::

suterazen said...

Moga tercapai suma impian...aminnnnnn...

Izza - Jiejah said...

amin . ada 1 lg impian . nak set make up dr korea muahahaha

KiKiHanakO said...

:) best semoga tercapai hendaknya

Izza - Jiejah said...

tq kiki ;-D

SyaNa said...

aku doakan
hahahaa..malam ni malam jumaat
try la mintak :p
kot dpt

dalila said...

moga tercapai kesemuanya... amin

Cik Ina Do Do Cheng said...

semoga tercapai impin murni tu: ) syyy carlo rino akak suka, baru rempat satu bulan lepas sales beg kecik tu RM59.nak beli besau belum mampu.

Izza - Jiejah said...

syana
mlm jumaat tp bendera berkibar..mmg kompom x dapek hahaha

Izza - Jiejah said...

dela
tq :-D

Izza - Jiejah said...

kak ina
saya x mo kecik,nak yg besorrrr hohohoho hahahaa

el said...

spek mato tu samalah ngan aku
baru2 ni dah patah spek aku dikerjakan oleh anak aku no. 2 tu...skang dok pakai yg baru..x tau dah bape pasang aku dok beli dah..agak2 adalah 10 psg kot muahahaha...hat ni x tau lah bape lama leh tahan...hehehehe

perfume tu lama giler aku x pki
sib bek badan aku ni jenis bau wangi aje..hahahahahaha
so mlm2 bersama je pki lebih skit hehehe so mmg perfume xde dlm list aku..insyallah teringin nak beli yg best2 tu...:)

Izza - Jiejah said...

el
nasib la kan bab cermin mata ni..rasa nak beli hat besi yg x bleh patah jek hahaahha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers