November 2, 2010

Terlalu awal kah ??

Awal sangat ker saya shopping barang bebi ??
x la kot (jwb sendiri) sbb saya dah 6++ month ,
takut nanti bila dah sarat x larat pulak.
lagipun saya ni kene membeli bak anak pertama ,
barang² adam satu pun x de dlm simpanan , semua saya bg org
mana la saya tauuuu adam akan beradik lagik
(walaupun dlm hati selalu berharap :-D )
lagipun x elok plak rasanya kalau saya simpan barang adam sampai 5-6thn
fuhhhhhhhhhh mau yg kaler putih dah jadik kuning kikiki
*
*
mmpppp saya pun x beli byk
sederhana jek sbb bebi cepat besar kan
selimut , mitten & bootees
baju 3 pasang
lampin 1 dzn

byk lagi kalau ikutkan list nya
tp saya beli sikit² , x larat nak menjelajah shopping complex lama²
tp saya dah geram² dgn mitten & bootees bebi
adam pun asyik nak usik hahaha
mcm nak gigit² jek barang bebi tu
hahahaha x senonoh !



9 komen uolls ::

ammi said...

wah...teruja yer nak beli baju baby baru...baby kita recyle guna baju Umar Zidan.
Nak raya nanti barulah beli baju baru..begilah sehingga seterusnya...hhhhuuuuwwwaaa!!

Izza - Jiejah said...

ammi
umar zidan kecik lagi , so baju dia pun elok² lagi.
saya ni pakkal x leh turunkan dr adam jek ekekeke

tp mmg ralit lerr kalau duduk kat tmpt baju bebi ..
baju bebi gurl lagik laaa teruja u ..hahahahha

rizawati said...

alalala... lampin tu santek2 la.. gewam je haku. haha!

SyaNa said...

xde la awal nye..ok la tu
kang da 7bln ko tak larat nk jalan sape nk beli kan..ade ke org sanggop tlg?? ewahh aku emo.sbb dulu pn bile aku beli brg awal sume mcm ckp xelok..

meenyusuf said...

Hi Jiejah,I'meen from uk..If you're looking for Brand new Avent,Medla or Tommee Tippee,pls visit my sales page in FB.Price wise murah banyak from retail in Malaysia..Visit la yer..Nie link nyer..

http://www.facebook.com/pages/London-United-Kingdom/Bebe-Maison/103696689696697

Searce kt FB -Bebe Maison..

Izza - Jiejah said...

watie
hhahahahha comeykan lapin - kartun² lagik. time adam dulu nan-hado ekekek

Izza - Jiejah said...

syana
ok la ekkkk ?
akupun risau x daya nak bershopping kalau dah masuk 3rd trimester ..kang byk duduk dr jln hahaha



meen
nanti saya visit yer :-))
thanks.

eyndayusoff said...

jiejah....baby boy ye...rasanyer takpe start shopping tu...kalau last minute nak ready semua boleh ke kita gagah berjalan time shopping kan hehe...

Izza - Jiejah said...

eynda
hahahaha kawan abg adam dia lerrr..
melepas mummy nak shopping baju gurl tomei² :-D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers