November 11, 2010

MC 2hari membuta sesaja kejenya

Salam.
*
*
9-10hb saya meng mc kan diri .
nak kata demam idak ler demam
nak kata selsema idak ler selsema
nak kata batuk ,ada ler sikit²
tp saya sakit area atas hidung + dahi , errrkkk x reti nak xplain
bila ngadu domba kat doktor dia kata ada simptom sinus
haaaaaaaaaaa ???
saya mmg la ada alergik kat tgn/jari² kalau x seswai dgn sabun
tp x pernah lak tau ada sinus ..cissss,dugaan peknen kot.
*
*
so ,kesimpulannya saya sekarang alergik dgn BAU
vavaavva bertambah koleksi alergik saya kikiki
*
*
2hr tu saya melepak saja la kat rumah
doktor pun pesan suh rest kaw-kaw , jgn keluar,jgn kene habuk
jgn guna ekon (ini x bleh ikut) -panas giler sekarang ni,menitik² peluh
hari pertama , owwhhhh indahnya dunia ku ..asyik membuta jekkk
hari kedua saya dah menggelupur ..oooo no no no saya x leh jd surirumah fulltime kot
menggeletis nak pergi keje ...
mujur gak ada adam , dia pun x nak skolah
so ada la kawan bergaduh hehehe.
*
*
errrkkk x reti nak buat penutup plak
bye .

5 komen uolls ::

aNa d'sKoDenG said...

alahai..syiannyaaaa..

takpe..dah x lama kan? hehehhe

Jiejah @ Iza said...

diya
huhuhu bertahan je ni , lagi 2bln ++ jek hihihi

mamaaerish@eb said...

dugaannnnn... bertahan yer.... ;p

Jiejah @ Iza said...

eb
hehehehe bertahan je la walau apapun kan ?? demi anakkk ..

hajarus said...

ala ciannyer kat akak... xper xlame jer lagikan... :)

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers