October 8, 2009

Makan² lagik tuk jiran

cehhhhhhhhhh yo yo ooo jek mkn² padahal masak sejenis jek hahaha
ini hari selasa punya cerita ~ matik laaa asyik peram entry jek ;)
tetiba akak tu call kata nak beraya masa isnin mlm tu
tp disbbkan lokong x de (gi kelas) aku ngan malu² kucingnya ajak dia dtg selasa mlm
malu bapokkkkk nak minta postpone tp apakan daya hehehehehe


menu mee goreng basah ~ 2bungkus (licin oooooo :D)
pastu pengat labu yg aku dok citer arituh
sedappppppppppp oooo ..terbaek dr dapur ku hahaha
sedapppp pulak kan pengat labu
kalau tau dah lama aku selalu buat
tp x mo laaaa kopek kulit ..sengsara :-P

@
@
@
errkrkkkk tetiba blurrrr
dah la ek !!
hahahhaa

5 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

mee goreng basah nampak yummy, ada taugeh tak Jah..???

JiEjAh_DeEn said...

eddie
tadak taugeh sbb taugeh abes wakakakka
suka la lu x de taugeh musuh utama tuh :-P

HaiRe said...

umai aiii banyak nya makanan... kainah parut kambong kekanyangan... yang paling sadap waktu raya nie makan wadai kieping... parnah jualah kulaan makan wadai kieping nih?
br>
Salam Kulaan

http://haire-family.blogspot.com/

ZARA 札拉 said...

lapar2~
hehehe~

pengat labu itu tempting!

JiEjAh_DeEn said...

haire
mak aiiii wadai kiping tu zaman kecik² je pernah merasa , sekarang ni mmg x jumpa :D


zara
heheheheeh jom turun s.alam ekekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers