October 20, 2009

From Perth with luv

saje jekk nak eksen sbb aku ado
korang ado ???
ado ??
hahahahaha getik!!!
arituh bos gi australia belikan gula²
patutkah ???
aku yg tua bangka ni dibelikan gula²??
tidakkkkkkkkkk ... tp org bg aku hambik heheheh
sebenarnya ada cerita mistik disebalik gula² ni
bos kata magic sbb dia tgk cara pembuatannya ..
ntah lerrrr , x reti aku xplain kat korang .
yg pasti setiap potong gula² ni ada tulisan ..
magic magic pun , masuk perut aku jadik taik gakk
ahahaha magic kann ??
giler keji ..
sila lah rasa sorang seketul yer :-P



errkkk daku mkn byk lately
tp berat naik 500g jekkk ..membela antu rayakah aku ??
hahahahaa

11 komen uolls ::

ZARA 札拉 said...

kak~

simpan dalam tupperware ekcik, kirim kat aku~

aku tunggu~

JiEjAh_DeEn said...

zara
nak tupperware ajek ker?
hahahaha larikkkkkkkk!!!!

eiza in the house.. said...

akak sedap tak gula2 tu..nampak cm seksi..hehe

JiEjAh_DeEn said...

eiza
sedappp ..masham² sket.
leh la mkn time ngantuk ekekeke

ai said...

SANTEKNYE gegula tu!!! cam sayang plak nk makan..isk..magik apa plak tu ye..

SyaNa said...

magic..magic..kagum aku ni ha :)
wey sonot la berat menten

JiEjAh_DeEn said...

ai
mmg shantekkkk ..rasapun shedappp.
sayang oooo nak mkn wakakakaka

JiEjAh_DeEn said...

syana
hhohohoho magic ooo beratku leh menten tp menten berat jekk kot sbb aku terasa lelemak dimana-mana wakakakkaaa

eddie dewanaga said...

bak sebijik Jah...!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hepppppppppp x bleh .
seminggu mkn sebijik je ni hahahaha

eynda said...

Comel gula2 tu...sayang le nak makan hehe...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers