October 21, 2009

Jeng Jeng Jeng ....

jenggggggggggggggggggg siapakah follower ke 100 ???
saje jek nak kecoh , org lain dah follower ke 1000 pun tadak hal hahahaha

10 komen uolls ::

eynda said...

Alaa yg ni takleh participate hehe...

ZARA 札拉 said...

hehehe~

geram2~

eddie dewanaga said...

sapa2 yg dah folo Jiejah, boleh folo gua jugak ye... gua eddie, dari selatan semenanjung, walaupun terlibat dalam beberapa pertubuhan yang berlesen dan yg tak berlesen, serius bilang, gua dah start jadik baik.

sila la berkunjung ke blog gua, dan seterusnya jadik folower, gua nak jugak folower reramai ni...




*boleh Jah, kalau gua iklankan kat blog lu ni...??

mamarempit said...

aku klik lagi skali buleh?

SyaNa said...

ye ye..jiejah nk bg hadiah
kekeke

JiEjAh_DeEn said...

eynda / zara
hahahahaha sajek je tu . tadak hadiah pungggg ekekeke

JiEjAh_DeEn said...

eddie
oittttttttt buat iklan kat sini kaaa ??
buah ati jeles gua x tau yer :)

JiEjAh_DeEn said...

mamakulaan
bulihhh klik lagik tp angka x berubah 100 lor hahaaha

syana
x dapek hadiah pun ..saja suka² nak tgk saper yg kene :P

ai said...

YEA!!!!

AKU BERJAYA!
AKU BERJAYA!

JAH..kau kasi aku rasa jambu tu pon jadik arrr...sian aku :P

JiEjAh_DeEn said...

ai
hahahahahahah ko rupanya mahluk Tuhan yg bertuah itu .
jambu ??? lembek dah baru sampai kat opis ko :-P

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers