October 21, 2009

Aku kemaruk dengan ...

aku jarang diserang penyakit kemaruk makan
tp sejak seminggu ni aku kemaruk mkn hhahahaha
matik laaaaa baju semua ketat miahahahha
aku kemaruk sup cendawan vono ini .
tiap pagi aku balun ini as a bekpes
bagussssss ..... aku x tau la mknan ni adakah melemak or healthy
yg pasti tekak aku puas hahahaha.

pastu aku kemaruk masak sambal² plak
padahal sebelum ni mmg susah aku nak masak sambal
kiranya sambal² ni jarang la jd menu aku heheheeh
isnin aku buat sambal daging
semalam plak mcm teringin sambal lagi
terus aku buat sambal telur
mkn bertambah yer kawan²
ntah hape² punya selera .

itu je nak citer..hahahahaha
@
@
@
notahidungkemek :~ semua gmbr adalah hasil pak google

6 komen uolls ::

ZARA 札拉 said...

hehehe~
ku tak boleh makan telur~
pantang lagi~

lalalala~

Vono banyak MSG kak~
hehehe~

JiEjAh_DeEn said...

zara
mmg terasa byk msg tp kerana perut kuturut jua ekekekekke

eynda said...

Ada apa-apa ker?? Kemaruk je ni hehe...eynda pun suka mushroom soup tapi yg kat rumah ni brand lain....

JiEjAh_DeEn said...

eynda
hahahahahha ntah hapa² ..
rasanya tarapapa :D

eddie dewanaga said...

pasal sup vono, gua ingat sup Campbell lagi sedap beb...

tapi si buah ati tu... dia tu biol ah, asik nak ikut tekak dia je.

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hahahaha baru top-up sup cambell ni.
caitttttttttttt ngutuk sibuah hati nmpk :0

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers