October 28, 2009

99 hari tanpa nasik ???

org nak kurus , akupun nak gak
tp org diet sungguh² , aku diet main²
org berani mati join diet 99HTN , aku x berani ekekekeke
x leh aku bygkan x mkn nasi 99hari
kalau 9 hari berani la aku sahut cabaran hehehehe
wahhhhhhhhhhhhhh sedapnya
vavavavavav nikmatnya
syorgaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha

abes camner ???
sejak azali tekak kita dah di sogok dgn nasi
redha ajek la :-P
@
@
hari ni 2nd day diet
tp diet² pun aku mkn gak
cuma kurangkan kuantiti
lebihkan minum air kosong
minum teh herba 1litter , baru abes 500ml ok
hari ni cuaca sejuk , x de napsu lak nak minum byk
asyik ukur jln ke toilet aku ni hahahaha
@
@
menu semalam
pagi ~ menum susu segelas
lunch ~ speggeti goreng (gorenggggggggggggg tuuuu )
dinner ~ 2keping roti kosong + segelas susu
air ~ 1.5L
@
menu hari ni
pagi ~ susu segelas
brunch ~ mee goreng (gorenggggggggggggggggg lagik hehehe)
dinner ~ maybe salmon grilled + segelas susu
air kosong ~ 500ml
teh herba ~ 1L



13 komen uolls ::

eimma"s said...

owhhh..kenot2...kena makan nasi jugak walau sejemput

NoRitA said...

mcm mne la tk mkn nasi..tgk nasi pun terliur..hehe

eddie dewanaga said...

all the best Jah...

gua takde hal kalau setakat layan roti wholemeal atau cornbread... tapi mesti ada sumber protein macam daging laa, maklum kita ni carnivore, takleh tinggal ayam, lembu, kambing...

JiEjAh_DeEn said...

eimma / ita
heheheheh ada geng keras antu nasik rupanya ..kenot kenot !!!


eddie
gua roti² x masuk la ,pitammmmm hahahaha

dalila said...

ish..gila aper tk mkn nasi 99 hari..(ini adalah kata2 aku yg tak reti nk kurus)

JiEjAh_DeEn said...

dalila
begitu juga daku ..x reti² nak stop mamam hehhehe

mamarempit said...

nasi?? itu kekasih sehidup semati....hahahaha...matik aku tk jumpe nasik

kin said...

hey there, i'm on diet too..
xmakan nasi, tp sumbat ngan ape2 yg ade..
tp if perut pedih sgt, amik jugak la nasi tu 2,3 sudu, isk..
memang sengsara la diri ini, isk..
baru je start last week, kekeke..

btw, salam singgah..
:)

JiEjAh_DeEn said...

mama
sama la kita , nasik tu kekasih awal n akhir , pitammm oo kalau x mkn hehehehe

JiEjAh_DeEn said...

kin
TQ menyinggah .. ooo tgh on diet w/out nasi ehhh ?
kalau tahan x per , akak jenis x suka roti² ni .. nak nasik jugak hehehehe

DaniTheGirl said...

salam perkenalan, saya tgk tajuk jer terus terasa nak diet selamat 99thn...opsss 99 hari ke 9 hari jer ahaks tapi bila dah bubuh berbagai-bagai lauk pauk kat sini terus lapar....aci?

JiEjAh_DeEn said...

danithegirls
aci aci aci hhahahahaha jom jgn diet!!!
ekekekeke

salam kenal jua , comel² u'r angle!

haslina razali said...

aiya camno nak diet ni hah? gambar nasik eh sume mengancam adoi.... terliur la plak :p

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers