April 5, 2011

Update terkini & terhangat



Salam.



siri apdet laju-laju , biar ado dari tak ado hihihi , entry pun x de gambar.



1-bebi adeel x berapa sihat , badan dedar sket dr weekend aritu , cdg nak cucuk tuk 2bln pun x jadi sbb doktor x bg ..tggu adeel betul² sihat baru cucuk . bebi adeel dah 5.8kg ,wahhhhh hantap anak mummy , lenguh dah pinggang kalau dukung lama² tp mcm biasa la kalau keluar mana ada mummy dukung anak , itu keje daddy yg gagah perkasa kehkehkeh . adam dulupun membesar dlm dukungan daddy .. mummy ni badan jek besor tp lembek hihihi





2-abang adam sangat sayangkan adik adeelnya . weekend td bila adik nangis kuat² satu taman leh dengar , abg adam dah cebik² kendian airmata pun kuar mencurah² . mummy tya kenapa , dia jawap "adik sakit mcm nak mati" choyyyyyy sangat ekekeke . sebenarnya dia terkejut sbb bebi adeel nangis kuat hihihi . kamu pun dulu nangis kuat nak oiiii .





3-mummy tengah giat menurunkan berat badan yg berat tak ringan² ni . wajib turun dlm 5kg lagi ,kalau x mau berkelapuk baju-baju keje x leh muat . stuck tang peha , huwaaaaaaa... kalau ikutkan cuma lagi 1kg je sama ngan berat b4 peknen tp lemak telah berkumpul dgn jayanya ditempat² yg x sepatutnya haihhhh !





4- makanya , entry² akan datang akan tiada lah gmbr mknan sbb mummy malas masak . tengah membiasakan diri dgn rutin harian as a ibu beranak dua , kalut wehhhh . mcm x sempat je nak masak .. alasan kukuh gitu , bulih ??? boleh la , daddy pun x de byk bunyik ..nanti² kalau dia ada bunyik² bosan mkn makanan luar baru mummy turun dapur ;-P



4 komen uolls ::

sayangsayangibu said...

welcome bek adik ku....

Anonymous said...

Hmm it looks like your blοg аte my firѕt
comment (it was ѕupeг long) so I guess I'll just sum it up what I wrote and say, I'm thoгoughly еnjoying yοur
blog. I tоο am аn аspiring blog
blogger but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for beginner blog writers? I'd defіnitely appгeсіate it.

http://dj.beatpοrt.сom/events/39611
Feel free to surf my website ... Red Dawn 2012 Movie

Anonymous said...

Ι go tο sеe eѵегy ԁay some web ѕitеs anԁ websites tο rеad ρoѕts, hoωever this web ѕite offers qualіtу baѕеd сοntent.
http://dј.beatрοгt.cοm/events/39612
My web site :: Rise of the Guardians Movie Online

Anonymous said...

ӏ could not refгain from commenting.

Verу well written!

Stop by my wеb blog; The Secret Life of the American Teenager Season 5 Episode 13 Free Stream

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers